شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

چگونه در شیراز یک سرورگیمینگ در خانه بسازیم؟؟؟

چگونه در شیراز یک سرورگیمینگ  در خانه بسازیم

میزبانی سرور اختصاصی بازی خود یک تجربه بازی قابل تنظیم بر خلاف سایر موارد را برای شما فراهم می کند.

در کنار ارائه ثبات و قابلیت اطمینان پیشرفته برای بازی‌های چندنفره آنلاین با حافظه فشرده، میزبانی طراحی سرور گیمینگ  اختصاصی خود به شما این امکان را می‌دهد تا همه جنبه‌های گیم‌پلی را کنترل کنید - از جمله ایجاد تنظیمات بازی و انتخاب بازیکنانی که می‌توانند به سرور شما متصل شوند.

مهم نیست که در حال بازی Minecraft، Counter-Strike: Global Offensive یا Rust هستید، اجرای سرور اختصاصی بازی خود به شما امکان دسترسی به حافظه، قدرت پردازش، پهنای باند و قابلیت های ذخیره سازی بیشتری را نسبت به هر مدل میزبانی دیگر می دهد و همچنین به مدیریت نظارت سطح بر کل پلتفرم بازی شما.

علاقه مند به یادگیری نحوه ساخت سرور بازی برای بازی خود یا برای بازی ای هستید که می توانید با دوستان خود بازی کنید؟ این راهنما اینجاست تا آن را برای شما تجزیه کند.



چرا باید سرور اختصاصی بازی خود را در شیراز میزبانی کنید.

مزایا و معایب ساخت سرور شخصی

سخت افزار مورد نیاز برای ساخت سرور خانگی

چگونه یک سرور بازی برای بازی های استیم و غیر استیم راه اندازی کنیم.

نکات کلی سرور اختصاصی بازی.

چرا سرور اختصاصی خود را میزبانی کنید؟

بازی‌های چندنفره آنلاین عمومی از میزبانی مشتری-سرور یا میزبانی همتا به همتا (P2P) استفاده می‌کنند. متأسفانه، هر دو مدل هاست دارای اشکالاتی هستند، از جمله تنظیمات غیرقابل تنظیم بازی یا مقابله با تاخیر در بازی.


مدل میزبانی مشتری-سرور: در مدل سرویس گیرنده-سرور، میزبان اصلی (مانند ناشران بازی بزرگتر) سرورهای بازی را کنترل می کند. این بدان معنی است که میزبان اصلی مستقیماً ارتباطات فردی را برای همه بازیکنان مدیریت می کند و بازیکنان تکی کنترلی بر تمام جنبه های پیکربندی بازی ندارند. این مدل برای بسیاری از گیمرهای آنلاین تفریحی کار می کند، اما به گیمرهای مشتاق اجازه نمی دهد تا تجربه بازی خود را در سطح مشخصی کنترل کنند. همچنین در صورت بروز مشکل، بازیکنان را در اختیار سرورهای میزبان اصلی قرار می دهد.

مدل میزبانی P2P: در مدل P2P، بازیکنی که بازی را شروع کرده یا کمترین تأخیر را دارد به عنوان میزبان برای سایر بازیکنان انتخاب می شود. این بدان معناست که رایانه بازیکن میزبان باید قدرت پردازش، پهنای باند، ظرفیت ذخیره سازی و یک اتصال اینترنتی قوی برای حفظ همگام سازی و فعالیت های همه بازیکنان در بازی داشته باشد. اگر هاست اختصاص داده شده توسط بازیکن دستگاه ناکافی یا اتصال اینترنت ناقص داشته باشد، همه بازیکنان در بازی با تاخیر، اشکال یا بدتر از آن، کل بازی از کار می‌افتد.

با این حال، با ایجاد سرور اختصاصی خود برای بازی، به یک سرور خصوصی (سروری که منابع مشابهی با سایر وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها به اشتراک نمی‌گذارد) دسترسی پیدا می‌کنید که کنترل نهایی را بر پیکربندی بازی با عملکرد و ثبات اتصال بیشتر به شما ارائه می‌دهد.




مزایای ساخت سرور اختصاصی خود

ساخت سرور بازی اختصاصی شما مزایای زیادی دارد، از جمله:

به دست آوردن کنترل کامل بر تجربه بازی خود.

انتخاب تجهیزات و مشخصات سخت افزاری خود

ارائه عملکرد بهتر گیم پلی، قابلیت اطمینان و ثبات.

پروتکل های امنیتی قوی خود را ایجاد کنید.

معایب ساخت سرور اختصاصی خود در شیراز

در حالی که ساخت سرور بازی اختصاصی شما مزایای زیادی دارد، قبل از ایجاد یک سرور باید چند معایب را در نظر بگیرید. این سرورها نیاز دارند:

خرید و نگهداری تجهیزات گران قیمت، سخت افزار، نرم افزار و اتصال به اینترنت پرسرعت.

کار از طریق یک فرآیند راه اندازی و مدیریت سرور بسیار فنی.

مانیتورینگ روزانه سرور

مدیریت زیرساخت های امنیت سایبری خود، مانند حفاظت از سرویس انکار توزیع شده (DDoS).

پرداخت قبوض انرژی بالاتر

نگهداری مداوم از تنظیمات شبکه مانند باز کردن پورت های صحیح، تنظیم قوانین فایروال و موارد دیگر.

برای ساخت سرور بازی در شیراز به چه چیزهایی نیاز دارید؟

اگر می‌خواهید به جای پرداخت هزینه برای میزبانی سرور اختصاصی ممتاز، مسیر DIY را انتخاب کنید، می‌توانید از نظر فنی از یک رایانه شخصی قدیمی که در حال حاضر دارید استفاده کنید (اگرچه قطعاً باید بیشتر اجزا را ارتقا دهید)، یا می‌توانید قطعات را از ابتدا خریداری کنید تا بسازید. یک سرور بازی به طور کلی، یک سرور بازی به تمام اجزایی که یک کامپیوتر بازی انجام می دهد، به غیر از کارت گرافیک نیاز دارد. این شامل:

کیس کامپیوتر.

مادربرد.

واحد پردازش مرکزی (CPU).

حافظه با دسترسی تصادفی (RAM).

هارد دیسک.

سیستم عامل (OS).




برای اکثر آخرین بازی های چند نفره آنلاین 32 نفره، حداقل به مشخصات زیر نیاز دارید:

کیس مخصوص بازی با فن های خنک کننده داخلی.

مادربرد سرور.

CPU با حداقل سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز.

8 گیگابایت رم (16 گیگابایت یا بیشتر بهینه است).

1 ترابایت درایو حالت جامد (SSD) با سرعت خواندن و نوشتن بالا.

سیستم عامل ویندوز یا لینوکس 64 بیتی (بسته به سازگاری بازی).

اگر بتوانید از یک رایانه شخصی جداگانه برای سرور اختصاصی بازی خود استفاده کنید، می توانید منابع را در رایانه بازی واقعی خود آزاد کنید. این امر ثبات و قابلیت اطمینان بیشتری را برای هر دو تضمین می کند.


توجه: هر چه بخواهید بازیکنان بیشتری در سرور اختصاصی بازی خود داشته باشید، فشار بیشتری بر سخت افزار شما وارد می شود. اگر قصد دارید بیش از 32 بازیکن در هر بازی داشته باشید، احتمالاً باید اجزای قدرتمندتری را نسبت به موارد ذکر شده در بالا انتخاب کنید. حتماً نیازهای سرور خاص بازی خود را بررسی کنید. حتی فراتر از عملکرد، یک سرور اختصاصی مدیریت شده از یک ارائه‌دهنده معتبر، تعمیر و نگهداری مداوم، وصله‌های روتین را انجام می‌دهد و راه‌حل‌های قوی برای حفظ امنیت سرور بازی در شیراز شما دارد. اما این تنها یک نقطه دردناک است که با مدیریت و ایجاد یک سرور بازی با آن مواجه خواهید شد.

نحوه راه اندازی یک سرور بازی با استیم در شیراز

Steam دارای یک فرآیند یکپارچه و متمرکز برای راه اندازی سرور اختصاصی بازی است. قبل از شروع، مطمئن شوید که بازی مورد نظر برای میزبانی در لیست سرورهای اختصاصی Steam قرار دارد. این لیست به شما می گوید که آیا می توانید نرم افزار مورد نیاز را از SteamCMD (نسخه ای که فقط خط فرمان Steam دارد) تهیه کنید یا از Steam Client. علاوه بر این، این منبع همچنین اطلاعاتی مانند:


اگر بازی اجازه ورود ناشناس را می دهد یا اگر برای دسترسی به نرم افزار سرور اختصاصی باید آن را خریداری کنید.

دستورالعمل های گام به گام برای راه اندازی سرور اختصاصی در شیراز برای برخی از بازی های محبوب.

چگونه یک سرور اختصاصی بازی راه اندازی کنیم

از اولین روزهای بازی های رایانه شخصی، سرور خصوصی یا اختصاصی بازی یکی از امتیازات برتر بازی رایانه شخصی نسبت به سایر پلتفرم ها بوده است. به‌جای تکیه بر سرویس‌های چندنفره بالقوه ناچیز توسعه‌دهنده یا ناشر، راه‌اندازی سرور اختصاصی خود برای بازی‌های سازگار به شما امکان می‌دهد تا سطحی از ثبات، سفارشی‌سازی و کنترلی را که ممکن است همیشه با سرورهای خارجی دریافت نکنید، به شما ارائه دهد.

چه به دنبال بازی با عناوینی مانند Counter-Strike: Global Offensive*، ARK: Survival Evolved* و Team Fortress 2* باشید، یا تجربه‌های ساده‌تری مانند Minecraft*، اجرای سرور بازی خود راهی عالی برای کنترل بیشتر است. در جایی که شما و دوستانتان بازی می کنید. به علاوه، همچنان می‌توانید TeamSpeak*، Mumble* یا سایر سرویس‌های VoIP خود را روی سرور خصوصی خود میزبانی کنید، همه اینها در پارامترهایی که تعریف می‌کنید.

چرا سرور اختصاصی خود را میزبانی کنید؟

چند نفره عمومی از سرورهای مشتری یا میزبانی همتا به همتا (P2P) استفاده می کند که هر دو دارای کاستی هایی هستند. سرورهای کلاینت توسط میزبان اصلی (معمولاً ناشر بازی یا سازنده کنسول) اجرا می شود که اتصالات بسیاری از بازیکنان را مدیریت می کند. این پیکربندی سرور برای اکثر افراد کار می کند، اما معایبی مانند عدم سفارشی سازی وجود دارد.

میزبانی P2P یکی دیگر از گزینه های محبوب برای بازی های چند نفره مدرن است. P2P به یک بازیکن اجازه می دهد تا به صورت پویا به عنوان یک میزبان عمل کند که اتصال بازیکنان دیگر را تسهیل می کند. با این تنظیمات، شما به ارتباط هر کسی که به عنوان میزبان انتخاب می شود متکی هستید، بنابراین اتصال ضعیف میزبان به معنای تجربه ضعیف برای همه است.


اما با یک سرور اختصاصی بازی برای بازی های سازگار، می توانید بازی های چند نفره مورد علاقه خود را با محدودیت های کمتری در عملکرد و ثبات بازی کنید. شما می توانید بازی را به همان شکلی که می خواهید تجربه کنید، با تاخیر کمتر و اتصالات قطع شده کمتر.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که، مگر اینکه سرعت آپلود و دانلود بالایی داشته باشید، کاربرانی که از طریق اینترنت به سرور شما متصل می شوند ممکن است با مشکلات اتصال و تاخیر مواجه شوند. (اگر در حال راه اندازی یک شبکه محلی (LAN) هستید که فقط توسط دوستان در همان شبکه استفاده می شود، لازم نیست نگران این موضوع باشید.)



سخت افزار برای سرور شما در شیراز

یک سرور اختصاصی نیز یک راه عالی برای به دست آوردن مسافت پیموده شده از یک رایانه قدیمی است. استفاده از یک کامپیوتر مجزا برای سرور بازی، منابع سیستم شما را آزاد می کند و به اطمینان از ثبات بیشتر برای کامپیوتر بازی و سرور شما کمک می کند.

در اینجا برخی از الزامات سخت افزار سرور اختصاصی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که می توانید آخرین بازی ها را میزبانی کنید. این مشخصات باید پایه مناسبی برای اکثر بازی‌های چندنفره ۳۲ نفره باشد، اما ممکن است برای بازی‌هایی با ۶۴ بازیکن یا بیشتر به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید. به خاطر داشته باشید: هرچه تعداد بازیکنان روی سرور شما بیشتر باشد، فشار بیشتری بر سخت افزار شما وارد می شود.


سیستم عامل ویندوز* 64 بیتی (یا لینوکس*، با بازی های سازگار)

درایو حالت جامد (SSD) بهتر است سرور را روی یک هارد دیسک مکانیکی اجرا نکنید - اقدامات خواندن و نوشتن مداوم و سرعت پایین‌تر می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود.

حداقل 8 گیگابایت رم که 16 یا بیشتر بهینه است

CPU چهار هسته ای Intel®، حداقل سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز

راه اندازی سرور اختصاصی با Steam*

بسیاری از رایج‌ترین بازی‌های رایانه شخصی از Steam* برای معماری چندنفره خود استفاده می‌کنند، که راهی راحت و متمرکز برای راه‌اندازی یک سرور بازی اختصاصی ارائه می‌دهد.

قبل از شروع، باید لیست سرورهای اختصاصی را در ویکی توسعه‌دهنده Steam* بررسی کنید تا مطمئن شوید که بازی مورد نظر برای میزبانی پشتیبانی می‌شود. (نگران نباشید، تقریباً همه بازی‌های بزرگ غیر دریچه*، مانند Killing Floor 2*، سری Arma*، Rust*، ARK* و DayZ* در آن لیست هستند.) در ویکی بالا، شما همچنین پیوندهای مفیدی به دستورالعمل‌های راه‌اندازی گام به گام برای برخی از محبوب‌ترین عناوین پیدا خواهید کرد.


ویکی همچنین به شما اطلاع می‌دهد که آیا می‌توانید با استفاده از Steam* Client یک سرور اختصاصی برای بازی خود راه‌اندازی کنید یا با SteamCMD*، یک نسخه خط فرمان از Steam* که می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

اگر می‌خواهید اتصالات را از طریق اینترنت فعال کنید، احتمالاً باید تغییراتی در تنظیمات شبکه/روتر خود ایجاد کنید. این مقاله راهنمای Steam* دستورالعمل های جامعی در مورد نحوه پیکربندی روتر یا شبکه خانگی خود دارد، زیرا تنظیمات بهینه بسته به تنظیمات خاص شما متفاوت است.

SteamCMD*

برای افرادی که با رابط خط فرمان راحت کار می کنند، SteamCMD* به شما این امکان را می دهد که سرور اختصاصی خود را بدون نیاز به نصب کلاینت کامل Steam* روی سرور خود نصب و راه اندازی کنید. برای استفاده از SteamCMD*، باید شماره شناسه برنامه Steam* بازی خود را بدانید.

اگر این مسیر را انتخاب می کنید، ابزار SteamCMD*-GUI یک راه حل ساده برای راه اندازی سرور اختصاصی شما است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا سرورهایی را برای اکثر بازی‌های سازگار با Steam*، از جمله سرورهای Source برای عناوین قدیمی راه‌اندازی و اجرا کنید. همچنین بسیار فشرده تر از نصب کامل Steam* است.

SteamCMD*-GUI نسبتاً ساده است، بنابراین راه‌اندازی سرور اختصاصی بازی برای کسانی که نمی‌خواهند کلاینت Steam* را بارگیری کنند، ترجیح داده می‌شود.




راه اندازی یک سرور اختصاصی برای بازی های غیر Steam*

هر بازی از Steam* به عنوان مبنایی برای سرور اختصاصی استفاده نمی کند. محبوب‌ترین نمونه بازی‌هایی که از نرم‌افزار سرور خود استفاده می‌کنند، Minecraft* است، اما بازی‌های دیگری مانند Warframe* نیز فرآیند راه‌اندازی منحصربه‌فردی دارند.

Minecraft* سرور خصوصی

Minecraft* از نرم‌افزار میزبانی اختصاصی استفاده می‌کند، بنابراین برای ایجاد یک سرور اختصاصی بازی روی سخت‌افزار خود، باید مسیری متفاوت از Steam* را انتخاب کنید. در صفحه پیوند داده شده، گزینه نصب نرم افزار سرور برای هر دو نسخه Java* و Windows* 10 Minecraft* را خواهید داشت. بازی متقاطع بین این دو پشتیبانی نمی‌شود، بنابراین مطمئن شوید که نسخه صحیح را نصب کرده‌اید.

هنگامی که برنامه سرور نرم افزار مناسب را دانلود و اجرا کردید، در هر کجا که آن را اجرا می کنید، پوشه های فایل برای سرور شما ایجاد می کند. حتماً در یک پوشه جداگانه "Minecraft* Server" نصب کنید تا همه چیز خوب و منظم باشد.

از آنجا، شما فقط باید تغییرات سریعی را در دو فایل متنی ایجاد کنید، و شما آماده هستید. برای دستورالعمل های گام به گام، ویکی غیررسمی Minecraft* در Gamepedia* یک آموزش خوب برای راه اندازی اولین سرور خصوصی شما دارد.

راه اندازی ساده سرور

راه اندازی یک سرور بازی در شیراز اختصاصی بسیار سریعتر و آسانتر از سالهای اولیه بازی رایانه شخصی است. با حجم کمی کار، شما و دوستانتان می‌توانید از یک تجربه بی‌نظیر با عناوین چندنفره مورد علاقه خود لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد