شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

ویژگی های نرم افزار مدیریت کارکنان در شیراز

ویژگی های نرم افزار مدیریت کارکنان

1. سوابق کارکنان را به صورت آنلاین مدیریت کنید

HRMS ابزارهای مدیریت کارکنان مبتنی بر وب را برای مدیریت ثبت نام کارمندان ارائه می دهد:

جزئیات کارمندان و تغییرات برنامه را ثبت کنید.

گروه ها و گروه های کارمند را از کارمندان ایجاد کنید.

کارکنان را با پروفایل مدیریت کنید.

ایجاد حضور و غیاب و جدول زمانی

مرخصی و جدول زمانی ایجاد کنید.

کارمندان نامحدود اضافه کنید.

ایجاد گروه های نامحدود

اضافه کردن بخش های نامحدود

2. شیفت مدیریت آنلاین

با نرم افزار مدیریت کارکنان Finclock نیروی کار خود را از دستی به دیجیتال تغییر دهید. این راه حل به سرپرستان و مدیران این امکان را می دهد که شیفت های کارکنان را به راحتی به صورت آنلاین برنامه ریزی کنند. کارمندان می توانند برنامه های خود را از هر دستگاهی مشاهده کنند و درخواست زمان استراحت کنند. علاوه بر این، مدیران می توانند حضور و غیاب کارکنان و عملکرد آنها را نظارت کنند و تغییرات شیفت را تایید کنند. این راه حل یکپارچه عملیات تجاری را ساده می کند.




3. مدیریت مرخصی آنلاین

Finclock یک پلتفرم انعطاف‌پذیر مبتنی بر ابر است که به شرکت‌ها کمک می‌کند مرخصی‌ها، تعطیلات، تعطیلات و سوگواری‌های کارکنان را پیگیری و مدیریت کنند. با استفاده از این نرم‌افزار مدیریت آنلاین کارکنان، کارمندان می‌توانند به راحتی درخواست مرخصی بدهند، مدیران می‌توانند درخواست‌های مرخصی را تأیید کنند و تاریخچه دقیق مرخصی‌های تایید شده را مشاهده کنند، و مدیران منابع انسانی می‌توانند درخواست‌های مرخصی را مدیریت کنند، مرخصی را تأیید یا رد کنند، تقویمی از مرخصی‌های تایید شده را مشاهده کنند و مشاهده گزارش مرخصی Finclock به کاربران این امکان را می دهد تا وظایف مدیریت مرخصی مختلف را از طریق یک رابط انجام دهند، از جمله:


مرخصی کارمندان: کارمندان به راحتی می توانند برای مرخصی درخواست دهند و مدیران می توانند درخواست مرخصی را تایید یا رد کنند.

تقویم مرخصی: تقویم مرخصی های کارمند نشان می دهد که کارمند چه زمانی اجازه کار دارد و چه روزهایی می تواند کار کند.

گزارش مرخصی: گزارش مرخصی زمانی که یک کارمند در مرخصی است، مدت زمانی که در مرخصی است، روزهایی که در مرخصی هستند و نوع مرخصی را نشان می دهد.

آمار مرخصی: برای نشان دادن تعداد کارمندان از انواع مختلف مرخصی، چند روز استفاده از هر کارمند و مدت زمانی که هر کارمند اختصاص داده است، آمار را بگذارید.

5. ابزار نرم افزار مدیریت کارکنان برای گزارش کار آنلاین

نرم افزار مدیریت  شرکت و کارکنان Finclock به طور ویژه طراحی شده است تا به مشتریان و کارفرمایان کمک کند تا گزارش های کاری خود را ثبت، پیگیری و به اشتراک بگذارند. این ابزار مبتنی بر ابر، هر گونه اطلاعات را به گزارش های قابل اشتراک گذاری تبدیل می کند. این گزارش‌ها را می‌توان ایمیل کرد، چاپ کرد یا به‌صورت PDF یا اسناد Word ذخیره کرد. هنگامی که مشتریان گزارش های کار یا پروژه خود را در برنامه وب Finclock ضبط می کنند، می توانند عکس ها، نقاشی ها، یادداشت های صوتی، فیلم ها و حتی نقشه های گوگل را به گزارش های خود اضافه کنند. برای کارفرمایان، Finclock به مدیران اجازه می‌دهد گزارش‌ها را به صورت آنلاین دریافت و مشاهده کنند، و این گزارش‌ها از هر کجا در دسترس هستند. نرم افزار مدیریت آنلاین کارکنان بر روی هر دستگاه و هر مرورگری کار می کند تا بتوانید از هر کجا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. برای مشتریان، این روشی راحت برای ثبت کارشان فراهم می‌کند و برای مدیران، به آنها امکان می‌دهد پیشرفت پروژه را در زمان واقعی نظارت کنند. Finclock خدمات ذخیره سازی ابری سریع، ایمن و قابل اعتماد را ارائه می دهد.


6. پردازش Timesheet را خودکار کنید

نرم افزار مدیریت کارکنان Finclock یک راه حل مدرن و آسان برای پردازش جدول زمانی است. شایان ذکر است، کارکنان اغلب زمان قابل توجهی را صرف ایجاد و پردازش برگه های زمانی می کنند. این به این دلیل نیست که کارمندان مفهوم جدول زمانی را دوست ندارند، بلکه به این دلیل است که باید زمان زیادی را صرف وارد کردن داده‌ها به صورت دستی کنند. پردازش دستی نه تنها زمان بر است، بلکه مستعد خطا نیز است. استفاده از فینکلاک این مشکلات را از بین می برد. با فین‌کلاک، کارمندان ساعات کار و وضعیت کار (پرداخت یا بدون حقوق) را وارد می‌کنند. موتور پردازش به طور خودکار بقیه موارد، از جمله محاسبه اضافه کاری، تاخیر در پرداخت ها، کمک هزینه ها و غیره را انجام می دهد. با استفاده از فینکلاک، کارمندان می توانند داده های دیگری مانند هزینه های سفر، هزینه های غذا، آسیب های محل کار و غیره را وارد کنند. کارمندان می توانند به پردازش جدول زمانی دسترسی داشته باشند. برنامه از هر دستگاهی مانند دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند. نرم افزار مدیریت کارکنان Finclock نیز با سیستم های موجود ادغام می شود. به عنوان مثال، فین‌کلاک می‌تواند با سیستم‌های حقوق و دستمزد یکپارچه شود. ادغام، ورود دستی داده‌ها را حذف می‌کند. علاوه بر این، finclock می تواند با سیستم های دیگر مانند نرم افزار حسابداری یکپارچه شود. بسته به نیاز شما، برنامه پردازش جدول زمانی finclock را می توان بر روی سرور خود یا در فضای ابری نصب کرد.

گزارش عملکرد خودکار کارکنان

کارمندان باید بدانند که آیا کارشان را خوب انجام می دهند یا خیر. بهترین راه برای انجام این کار، گزارش‌های عملکرد کارکنان است که به عنوان بررسی روزانه یا هفتگی بین مدیریت و کارکنان عمل می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر از گزارش‌های عملکرد کارکنان استفاده می‌کنند، اما بین زمانی که یک مدیر فکر می‌کند کارمند به خوبی کار می‌کند و زمانی که متوجه این واقعیت می‌شود، فاصله زیادی وجود دارد. گزارش عملکرد کارکنان همچنین می تواند دست و پا گیر یا وقت گیر باشد زیرا مدیران باید داده ها را به صورت دستی وارد کرده و سپس آن ها را تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده از این ابزارها که گزارش‌های عملکرد کارکنان را با ردیابی خودکار زمان ترکیب می‌کنند، می‌توانید گزارش‌های قابل تنظیمی ایجاد کنید که مدیران به صورت روزانه یا هفتگی ایمیل می‌کنند. این ابزارها همچنین زمان کارمندان را ردیابی می کنند، بنابراین مدیران می توانند به سرعت متوجه شوند که آیا کارمندان زمان کافی را برای انجام وظایف خود صرف می کنند یا خیر.


 مزایای HRMS برای کسب و کار شما

1. بهبود بهره وری کارکنان

بهره‌وری پایه و اساس انواع کسب‌وکارها است، بنابراین اگر کارمند دارید، داشتن یک نرم‌افزار مدیریت کارکنان مهم است. تعداد زیادی کارمند وقت ربایی و تنبل وجود دارند، اما با داشتن یک برنامه نرم افزاری خوب، احتمالاً به راحتی از بین می روند.


2. سرقت زمان را از بین ببرید

دزدی زمان یک مشکل در محل کار است و تاثیر مستقیمی بر موفقیت کسب و کار شما دارد. این منجر به سطوح بالای جابجایی کارکنان و سطوح پایین رضایت مشتری می شود. علاوه بر این، تشخیص سرقت زمان دشوار است، که احتمال وقوع آن را بیشتر می‌کند. برای جلوگیری از دزدی زمان و اطمینان از اینکه فقط کارمندان را استخدام می کنید، این استراتژی ها را اجرا کنید:


یک خط مشی ردیابی زمان برای هر بخش ایجاد کنید. یک خط مشی به خوبی تعریف شده به کارکنان کمک می کند تا انتظارات مربوط به موقعیت خود را درک کنند و به آنها پایبند باشند.

از نرم افزار مدیریت زمان کارکنان استفاده کنید که به طور خودکار ساعات کار و سطح بهره وری کارکنان را ردیابی می کند. این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند تا با ردیابی فعالیت‌های مشکوک و برجسته کردن الگوهایی که نشان‌دهنده مشکلات احتمالی هستند، کارکنانی را که از کارفرمای خود سوء استفاده می‌کنند، شناسایی کنید.

3. گزارش کار ساده

بهترین نرم‌افزار مدیریت کارکنان برای دسترسی مدیران به اطلاعات کل تیم خود، از جمله حضور، تماس‌های تلفنی، جلسات شرکت‌کرده و غیره توسعه یافته است. استفاده از این نوع نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی فعالیت و حضور کارکنان خود را پیگیری کنید. می‌توانید ببینید چه کسانی روزهای بیماری را می‌گذرانند یا چه کسانی مرتباً جلساتی را از دست می‌دهند تا بتوانید در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی کنید.


4. کاهش هزینه های عملیاتی

نرم افزار مدیریت شرکت و کارکنان همچنین هزینه های عملیاتی مرتبط با منابع انسانی را از دو طریق کاهش می دهد: نیاز به به روز رسانی دستی سوابق کارمندان را از بین می برد و امکان مشاهده در زمان واقعی فعالیت های روزانه کارکنان را فراهم می کند. نرم افزار مدیریت کارکنان ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد عملکرد کارکنان خود را نظارت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تعداد ساعات کار آنها و میزان بهره وری آنها را پیگیری کنید. نظارت بر عملکرد کارکنان به کاهش تعداد خطاها و بهبود بهره وری کلی کمک می کند.


5. همکاری و مشارکت کارکنان

همکاری در محل کار کلید مشارکت کارکنان است. هنگامی که کارکنان احساس می کنند در شرکت خود سهمی دارند، به احتمال زیاد سخت کار می کنند و برای انجام یک کار خوب متعهد می شوند. نرم افزار مدیریت کارکنان ایجاد محیطی را برای شما آسان می کند که در آن کارمندان بتوانند به طور موثر با هم کار کنند. همکاری برای کسب و کار موفق ضروری است، اما کار آسانی نیست. به عنوان یک مدیر، باید از اهمیت تیم سازی و نقش شما در آن آگاه باشید. هرچه بیشتر بدانید که چگونه نرم افزار مدیریت کارکنان می تواند به مشارکت کارکنان کمک کند، بیشتر می توانید به رشد تیم خود کمک کنید. در اینجا چند روش عالی وجود دارد که نرم افزار مدیریت کارکنان می تواند همکاری در محل کار را بهبود بخشد:


6. ارتباطات متمرکز

نرم افزار مدیریت کارکنان به تیم شما یک پلت فرم مشترک برای ارتباط و هماهنگی پروژه می دهد. این بدان معنی است که همه پروژه ها به اطلاعات یکسانی دسترسی خواهند داشت، که سردرگمی را کاهش می دهد و به ساده سازی گردش کار کمک می کند. نرم افزار مدیریت کارکنان به مدیران این امکان را می دهد که وظایف را تعیین کنند و پیشرفت کارمندان را در پروژه های مختلف از یک مکان مناسب نظارت کنند. همچنین می توانید ببینید که کدام وظایف فردی از برنامه عقب می مانند و در صورت لزوم مداخله کنید. علاوه بر این، می توانید از ابزارهای نرم افزار مدیریت کارکنان برای به حداکثر رساندن بهره وری کار و به حداقل رساندن خطاها در یک سازمان تجاری استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت کارکنان برای مشاغل ایالات متحده

Finclock بهترین نرم‌افزار مدیریت کارمندان برای مشاغل ایالات متحده است زیرا دسترسی بی‌درنگ به تمام اطلاعات کارمندان از جمله تعطیلات، مرخصی‌ها، حقوق و دستمزد و سایر جزئیات کارمندان در سراسر دفاتر شعبه شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. Finclock یک راه حل کامل مدیریت کارکنان است که می تواند با نیازها و ترجیحات شما تطبیق داده شود، بنابراین لازم نیست به دنبال راه حل های نرم افزاری دیگر در بازار باشید. این منطقی است زیرا یک کسب و کار معمولاً همه این بخش ها را دارد: حسابداری، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی / کارکنان، و غیره. با استفاده از آخرین فناوری، نرم افزار ما بر روی همه دستگاه ها سازگار است. چه از گوشی هوشمند، لپ تاپ یا تبلت استفاده کنید. با برنامه ریزی خودکار و اعلان های فوری، نرم افزار مدیریت کارکنان مانند نرم افزار مدیریت کارکنان Finclock می تواند به افزایش بهره وری، صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند. Finclock بهترین نرم افزار مدیریت کارکنان در ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلستان است. این برای سطح شرکت یا SME ایده آل است. فینکلاک تمام ویژگی های مورد نیاز برای یک سیستم مدیریت کامل کارکنان را دارد. این شامل عملکردهای منابع انسانی مانند مدیریت مرخصی کارکنان، حضور و غیاب و حقوق، تا ویژگی های تخصصی تر مانند درخواست ها و تاییدیه های زمان مرخصی، ردیابی عملکرد، تعیین هدف، هزینه های شغلی و موارد دیگر می شود.


کدام نرم افزار مدیریت کارمندان برای کسب و کار شما در ایالات متحده آمریکا مناسب است؟

اگر به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت کارکنان در ایالات متحده هستید، باید از منظر کسب و کار خود به آن نگاه کنید. قبل از انجام هر کار دیگری، باید بدانید که صاحب چه نوع کسب و کاری هستید. این یکی از اولین مواردی است که هنگام استخدام بسته نرم افزاری منابع انسانی باید در نظر بگیرید. این بدان معناست که اگر کسب و کار 50 نفر یا کمتر دارید، محدود به استفاده از بسته اولیه هستید. با این حال، اگر تیم بزرگ‌تری دارید یا می‌خواهید ویژگی‌های اضافی مانند زمان حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد را اضافه کنید، این امکان وجود نخواهد داشت. آیا کسب و کار شما در حال رشد است؟ اگر کسب و کار شما در حال رشد است و به کارکنان بیشتر و برخی قابلیت های اضافی نیاز دارید، این زمانی است که شروع به بررسی گزینه های دیگر کنید. این شامل بسته‌های نرم‌افزاری است که می‌تواند ویژگی‌های بیشتری را به شما بدهد و محدودیت بیشتری برای کارمندان داشته باشد. آیا شما تازه وارد این صنعت هستید؟ اگر اینطور است، احتمالاً بسیاری از رقبای شما قبلاً از یک بسته نرم افزاری HR استفاده می کنند. بنابراین، ممکن است عاقلانه باشد که زودتر روی یکی سرمایه گذاری کنید. این به شما این امکان را می دهد که از بازی جلوتر باشید و بلافاصله شروع به جمع آوری اطلاعات کارمندان کنید تا زمانی که کسب و کار شما شروع به کار کرد، بتوانید فوراً از آن بهره مند شوید.

نرم افزار مدیریت کارکنان به صورت آزمایشی رایگان

بنابراین، شما یک صاحب کسب و کار کوچک با کمتر از پنج کارمند هستید. شما می خواهید شرکت خود را رشد دهید، اما نمی خواهید با نرم افزار بانک را شکست دهید. چه کار میکنی؟ از نرم افزار مدیریت پرسنل گران قیمتی که وجود دارد خسته شده اید؟ ما هم بودیم. به همین دلیل است که ما نرم‌افزار مدیریت آنلاین کارکنان را توسعه دادیم، یک سیستم مدیریت آنلاین کارکنان برای کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده. ادامه دهید، روی قیمت گذاری ما کلیک کنید - هیچ کدام را پیدا نخواهید کرد! بعلاوه، استفاده از نرم افزار ما فوق العاده آسان است و پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری، به حداقل زمان راه اندازی نیاز دارد. چه صاحب یک سالن، رستوران یا شرکت ساختمانی باشید، Finclock راه حل مناسبی برای نیازهای مدیریت منابع انسانی و کار شما است!


کسب و کار شما برای رشد به یک نرم افزار مدیریت کارکنان نیاز دارد.

محل کار جایی است که کارکنان ما با امیدها، ترس ها و انتظارات متفاوت به آنجا می آیند. ما به راحتی می‌توانیم تحت تأثیر وظیفه مدیریت کارکنان قرار بگیریم، مخصوصاً زمانی که باید همه آن را خودمان انجام دهیم. اینجاست که نرم افزار مدیریت کارکنان به کار می آید. نرم افزار مدیریت کارکنان نه تنها به شما در مدیریت تیم کمک می کند، بلکه فعالیت ها و پیشرفت آنها را نیز پیگیری می کند. نرم افزار مورد بحث بستری را برای شما فراهم می کند تا به راحتی بر فعالیت ها و پیشرفت کارمندان خود نظارت داشته باشید و همچنین برنامه کاری آنها را برای آینده برنامه ریزی کنید. بهره وری نام بازی است وقتی صحبت از کسب و کارهای کوچک می شود. و هنگامی که بهره وری بالا می رود، سودآوری نیز افزایش می یابد. به همین دلیل است که پیدا کردن نرم افزار مدیریت کارکنان مناسب برای شرکت شما می تواند بسیار مهم باشد. نرم افزار مدیریت کارمندان Finclock نه تنها یک رویکرد تازه به مدیریت کار ارائه می دهد، بلکه به شما کمک می کند کارکنان را کارآمدتر از همیشه مدیریت کنید. ماهیت بصری Trello اجرای و استفاده از آن را حتی برای کاربران بی تجربه آسان می کند. این سیستم مدیریت کارکنان آنلاین به شما این امکان را می دهد که مطمئن شوید کارمندان شما کاری را که قرار است انجام دهند انجام می دهند. مثل این است که یک جفت چشم اضافی در تمام طول روز، هر روز با شما در محل کار داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد