شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

برنامه های ورزشی: چرا صنعت ورزش به برنامه های موبایل نیاز دارد

برنامه های ورزشی: چرا صنعت ورزش به برنامه های موبایل نیاز دارد

دو نوع آدم در این دنیا وجود دارد: آنهایی که دوست دارند ورزش کنند و آنهایی که از تماشای ورزش کردن یک نفر لذت می برند. در واقع، خود صنعت ورزش به قدمت اولین بازی‌های المپیکی است که در یونان باستان برگزار شد - و از آن زمان، میلیون‌ها نفر از طرفداران ورزش سخت، چه ورزشکاران و چه تماشاگران، آن را پرستش می‌کنند.


بازار اپلیکیشن های ورزشی: حقایق و آمار

قبل از اینکه به ویژگی ها و هزینه ها بپردازیم، بیایید نگاهی گذرا به این موضوع بیندازیم که چرا برنامه های ورزشی می توانند سرمایه گذاری خوبی برای شما باشند.

یک واقعیت جالب برای شما وجود دارد - اندازه بازار ورزش آمریکای شمالی هر سال در حال رشد است و تخمین زده می شود که ارزش آن تا سال 2020 به 76.05 میلیارد دلار برسد. گران قیمت در سال 2018، بالغ بر 4.8 میلیارد دلار بوده است؟

همانطور که قبلاً حدس زده اید، همه اینها به این معنی است که مردم همیشه به ورزش علاقه داشته اند و خواهند بود. بنابراین، صاحبان مشاغل فعال در صنعت ورزش با توجه به استراتژی، برنامه ریزی و مدیریت مناسب تجاری باید انتظار سود بالایی داشته باشند.

بنابراین، چرا با استفاده از یکی از نوآورانه ترین رویکردها - توسعه اپلیکیشن موبایل سفارشی خود و راه اندازی آن برای بازار انبوه، وارد بازار نمی شوید؟

بدون شک، این ایده نه تنها خوب است، بلکه صحیح است. با این حال، اگر می‌خواهید در برابر رقابت شدید در بازار مقاومت کنید، باید فهرست ویژگی‌های برنامه آینده خود را کاملاً بررسی کنید (فقط به ESPN یا TheScore نگاهی بیندازید تا ببینید چه رقبای ممکن است نیاز به شکست دادن داشته باشید).


چگونه یک اپلیکیشن ورزشی در شیراز بسازیم: 12 ویژگی ضروری

بنابراین، بیایید عملکرد کلیدی اپلیکیشن ورزشی در شیراز آینده شما را در نظر بگیریم تا به شدت رقابتی و در نتیجه موفق باقی بماند.


حساب کاربری

این چیزی است که ناخودآگاه برای کسانی که قبلاً برنامه را دانلود کرده اند جذاب است. اساساً، با داشتن ناوبری بصری و مجموعه ای هوشمندانه از ویژگی ها، عملکرد حساب کاربری چند امتیاز UX مثبت بیشتر به شما می دهد.


برنامه ورزشی-2

به ویژه، اینجاست که کاربران باید بتوانند تا حد امکان رابط برنامه را سفارشی کنند تا نیازهای خود را برآورده کنند. به عنوان مثال، اگر یک برنامه انبوه را توسعه دهید، می توانید به کاربر اجازه دهید تیم ورزشی یا ورزشکاران مورد علاقه خود را به لیست علاقه مندی ها یا نشانک ها اضافه کند.

علاوه بر این، اگر برنامه شما شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای باشد، این دقیقاً جایی است که کاربر باید بتواند اطلاعات کارت بانکی خود را نگه دارد و مدیریت کند.


درگاه پرداخت

اگر می‌خواهید خریدهای درون‌برنامه‌ای را پیاده‌سازی کنید، باید از یکپارچه‌سازی درگاه پرداخت نیز مراقبت کنید. البته می توانید خودتان یک درگاه پرداخت ایجاد کنید. با این حال، همانطور که تمرین نشان داده است، برای کسانی که روی چیزی غیر از خود دروازه کار می کنند، عاقلانه ترین انتخاب نیست. مسئله این است که دریافت گواهی انطباق PCI (صنعت کارت پرداخت) فرآیندی بسیار طولانی، پیچیده و بوروکراتیک است. از سوی دیگر، ادغام یک راه حل آماده که از قبل دارای گواهی است به طور متوسط ​​تا هشت ساعت کاری زمان می برد.


فروش بلیط

هواداران فداکار نمی خواهند بازی های تیم ها یا ورزشکاران مورد علاقه خود را از دست بدهند. بنابراین، با توجه به اینکه یک درگاه پرداخت یکپارچه با برنامه خود دارید، می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید بلیت‌ها را مستقیماً در برنامه ردیابی و خریداری کنند، بدون اینکه آن را ترک کنند.

به عنوان یک جایگزین، می توانید برنامه خود را با یک سرویس فروش بلیط شخص ثالث یکپارچه کنید. در این صورت، کاربران شما می‌توانند بلیط‌ها را مرور کنند، قیمت‌ها و در دسترس بودن آن‌ها را پیگیری کنند، اما خرید نهایی را در آن سرویس انجام می‌دهند (و شما از هر تراکنش هزینه‌ای دریافت می‌کنید، زیرا یک سرنخ جدید برای آن سرویس شخص ثالث ایجاد می‌کنید. ).


فروشگاه برند

اکثر تیم های ورزشی از فروش کالاهای مارک خود سود می برند - روسری، تی شرت، پرچم و غیره. بنابراین، اگر قصد دارید یک برنامه برای تیم ورزشی خود دریافت کنید، اگر می خواهید این فروشگاه درون برنامه ای برای شما ضروری است. یک منبع درآمد اضافی دریافت کنید. (البته برای اجرای این ویژگی به یک درگاه پرداخت قابل اعتماد نیاز دارید.)

اگر می‌خواهید یک برنامه ورزشی انبوه بسازید، همچنان می‌توانید این ویژگی را پیاده‌سازی کنید - اما به‌جای فروش اقلام برند خود، می‌توانید کالاهای محبوب‌ترین تیم‌ها یا ورزشکاران را در فروشگاه درون‌برنامه خود جمع‌آوری کنید. در این مورد، شما باید با تیم ها و ورزشکاران مذکور شریک شوید و تنها سهمی از سود دریافت خواهید کرد - اما هنوز هم راهی بی عیب و نقص برای کسب درآمد از برنامه شما است.

حالت آفلاین

اگر از دسترسی به برخی از ویژگی های برنامه خود بدون اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید، این یک مزیت بزرگ برای برنامه شما خواهد بود زیرا برای کاربرانش راحت تر است.


ادغام رسانه های اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی بخشی غیرقابل جایگزین از زندگی روزمره ما هستند. بنابراین، چرا این عنصر تاثیر دیجیتال را در برنامه خود ادغام نمی کنید؟ در این صورت، کاربران می‌توانند برداشت‌های خود را در مورد بازی‌ها و تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود به شکلی معمولی - در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، برنامه FC Liverpool آن را یک قدم جلوتر برد - فید توییتر در برنامه یکپارچه شده است، بنابراین کاربران می توانند اخبار را بازتوییت کنند. و همه اینها، البته، تعامل کاربر را تحریک می کند.

علاوه بر این، ادغام رسانه های اجتماعی چیزهای کاربردی تری دارد. به جای اینکه کاربران آینده خود را وادار کنید فرم ثبت نام را پر کنند و یک رمز عبور جدید ایجاد کنند، به آنها اجازه می‌دهید تا تنها با چند کلیک از برنامه استفاده کنند - همه اینها به لطف دکمه‌ای است که می‌گوید «از حساب Google من استفاده کنید».


کاتالوگ ورزشکاران/تیم های ورزشی

این شاید یکی از مهم ترین ویژگی های یک اپلیکیشن ورزشی باشد. حتی اگر قصد دارید فقط طرفداران یک تیم ورزشی خاص را جذب کنید، بهانه ای نیست که لذت آشنایی با داستان های ورزشکاران مورد علاقه خود - و در کل تاریخ تیم را از آنها سلب کنید.


چت کنید

همچنین این احتمال وجود دارد که شما نیاز به پیاده سازی ویژگی چت داشته باشید تا به کاربران برنامه خود اجازه دهید آخرین اخبار دنیای ورزش را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و در مورد رویدادهای ورزشی و ورزشکاران خاص بحث کنند.


اخبار

فید اخبار فرصتی عالی برای علاقه مند نگه داشتن کاربران شما به برنامه شما است. و برای اطمینان از اینکه حتی یک کاربر اخبار را از دست نمی دهد، ما قویاً پیشنهاد می کنیم اعلان های فشار را در برنامه پیاده سازی کنید. علاوه بر خود اخبار، جداول مسابقات و عملکرد تیم های ورزشی یا ورزشکاران (یعنی امتیاز آنها) نیز برای کاربران شما یک امتیاز خواهد بود.


sports-app-3

اگر یک برنامه اختصاصی برای یک تیم خاص یا یک تورنمنت ورزشی تیمی توسعه می‌دهید، باید یک مرکز روز مسابقه را در نظر بگیرید. این یک مرکز اطلاعاتی است که شامل تمام داده های مربوط به بازی ها (امتیاز، نکات برجسته بازی ها و کنفرانس های مطبوعاتی، جدول مسابقات و غیره) است.


اطلاعیه

اعلان‌های فشاری یا پیامکی، به کاربران شما کمک می‌کنند تا در مورد همه رویدادهای ورزشی مهم به‌روز بمانند - و به اصطلاح، نبض خود را حفظ کنند. (دوستان واقعی ورزش می دانند که فراموش کردن بازی تیم مورد علاقه خود به دلیل گرفتار شدن در کارهای روزمره چقدر دردناک است.)


تقویم

این یک ابزار عالی دیگر است که به کاربران شما کمک می کند تا اوقات فراغت خود را برنامه ریزی کنند و در نظر داشته باشند که آنها باید یک بازی مهم را در ساعت XX ساعت YY دقیقه تماشا کنند.

پخش زنده

پخش زنده بازی، مهره ای بر روی کیک برنامه شما خواهد بود - می توانید به کاربران خود فرصتی برای تماشای بازی های تیم های ورزشی مورد علاقه خود بدون خروج از برنامه ارائه دهید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید رکورد بازی ها را تماشا کنند - به این ترتیب می توانید برنامه خود را به مقصدی برای هر چیزی که مربوط به ورزش یا ورزشکاران مورد علاقه آنها است تبدیل کنید.


امتیاز: استفاده از فناوری های پیشرفته

در مورد آخرین روندهای فناوری (و امکان استفاده از آنها)، مایلیم به دو مورد از آنها اشاره کنیم که شایسته توجه شما هستند - واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR). هر دو واقعیت مجازی و واقعیت افزوده می توانند شتاب خود را به برنامه شما اضافه کنند. به عنوان مثال، می‌توانید عملکرد مبتنی بر AR را پیاده‌سازی کنید که به ورزشکاران اجازه می‌دهد در محیطی که کاربر را در حال حاضر احاطه کرده است (مانند بهترین سنت‌های Pokemon GO) مشاهده کنید.

از نقطه نظر بازاریابی، این یک رویکرد پرهزینه و در عین حال بسیار سودآور است - اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اکنون در اوج محبوبیت خود هستند. بنابراین ذکر این فناوری ها در توضیحات اپلیکیشن، افزایش تعداد دانلودها را تضمین می کند، حتی بدون تبلیغات پیچیده و گران.


انواع برنامه باشگاه ورزشی: کدام یک را در شیراز انتخاب کنید

اساساً همه برنامه های ورزشی را می توان به دو دسته تقسیم کرد: برنامه های اختصاصی و برنامه های انبوه.

نوع اول شامل برنامه هایی است که به یک تیم ورزشی خاص اختصاص داده شده است. منچستر یونایتد و باشگاه بارسلونا دو نمونه بارز از چنین برنامه هایی هستند. از یک طرف، برنامه‌های اختصاصی تقریباً همیشه به هدف می‌رسند، زیرا گروه‌هایی را هدف قرار می‌دهند که قبلاً طرفداران یک تیم خاص هستند. علاوه بر این، آنها معمولاً با حمایت سازمان دهندگان و حامیان مالی آن تیم ایجاد می شوند - بنابراین، لازم نیست نگران استراتژی بازاریابی باشید. (آنها اغلب برای تبلیغ برنامه در وب سایت رسمی آماده نیستند - و این کارآمدتر از هر تبلیغ دیگری خواهد بود.)


برنامه ورزشی-5

در مورد نوع دوم برنامه ها، نام آنها توصیفی است - اینها برنامه هایی هستند که اطلاعات به روز را در چندین تیم ورزشی به طور همزمان جمع آوری می کنند (معمولاً وجه اشتراک آنها این است که به یک ورزش تعلق دارند). در اینجا معروف‌ترین نمونه‌های برنامه‌های انبوه (که قبلاً به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم) - ESPN، THUUZ، TheScore و CBS Sports هستند.




هزینه توسعه اپلیکیشن ورزشی در شیراز چقدر است

اکنون، بیایید به فیل در اتاق برای کسانی بپردازیم که مایلند برنامه ورزشی خود را منتشر کنند - توسعه برنامه ورزشی چقدر ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.

همانطور که قبلاً می دانید، بستگی دارد. اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که می خواهید برنامه شما روی کدام پلتفرم اجرا شود. اگر یک برنامه بومی برای iOS و Android می‌خواهید، باید حداقل تمام هزینه‌های مربوط به توسعه و انتشار را دو برابر کنید.

اگر ترجیح می‌دهید برنامه شما یک پلتفرم متقابل یا ترکیبی باشد، مقداری پول در توسعه دو یا چند پلتفرم صرفه‌جویی خواهید کرد - با این حال، به خاطر داشته باشید که عملکرد چنین برنامه‌هایی ممکن است محدود باشد، بنابراین شما باید یک ارزیابی فنی حرفه ای بخواهید تا بفهمید کدام نوع برای مورد خاص شما مناسب است.

اگر فکر می کنید هزینه ها خیلی زیاد است، ممکن است ابتدا یک MVP (حداقل محصول قابل دوام) راه اندازی کنید. پس از انتشار، می‌توانید بازخورد واقعی کاربران را تجزیه و تحلیل کنید و با استفاده از بینش‌های دریافتی، شروع به کار بر روی نسخه کامل برنامه خود کنید. این گزینه مخصوصاً عالی برای راه حل هایی است که در نوع منحصر به فرد خود بی نظیر هستند - و چیزی را که قبلاً دیده نشده و بی سابقه به کاربران ارائه می دهند.

به عنوان یک قاعده، توسعه بومی یک MVP برای یک برنامه سرگرمی به ندرت بیش از 30-40 هزار دلار برای هر سیستم عامل هزینه دارد. در نتیجه، یک برنامه آماده راه‌اندازی و کاملاً آزمایش شده دریافت می‌کنید که می‌تواند بیشتر بهبود یابد و به‌دقت با نیازهای گروه‌های هدف شما سازگار شود.

اکنون، بیایید ببینیم برای شروع کار روی پروژه به چه کسانی در تیم خود نیاز خواهید داشت (این امر به ویژه برای صاحبان محصولی که می‌خواهند تیمی از فریلنسرها را جمع آوری کنند بسیار مهم است):

نتیجه

بنابراین، اگر تیمی متشکل از متخصصان باتجربه توسعه اپلیکیشن موبایل برای خود داشته باشید و مطمئن شوید که کمپین بازاریابی شما قدرتمند است، فتح قله های بازار اپلیکیشن های ورزشی برای شما کار مهمی نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد