شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

چگونه از یک برنامه مسیریابی در شیراز برای افزایش کارایی در فرآیند تحویل خود استفاده کنید

چگونه از یک برنامه مسیریابی در شیراز برای افزایش کارایی در فرآیند تحویل خود استفاده کنید

کسب و کارهایی که می خواهند فرآیندهای تحویل خود را بهبود بخشند، به دنبال بهترین برنامه مسیریاب در شیراز هستند. راهی که به آنها کمک می کند کارآمدترین و سریع ترین مسیرها را آماده کرده و رانندگی کنند. این به این دلیل است که هرچه رانندگان طولانی‌تر را برای تکمیل مسیرهای روزانه صرف کنند، سود شرکت آنها کمتر می‌شود - زیرا آنها بیشتر برای نیروی کار و سوخت هزینه می‌کنند - و همچنین مایل‌های اضافی را در ساعت صرف می‌کنند.

در عین حال، یک برنامه مسیریابی می تواند کارایی را به چندین روش غیرمنتظره افزایش دهد. ایجاد یک مسیر بهینه برای رانندگان فقط نوک کوه یخ است. در تجربه ما، تیم‌های تحویل در هر اندازه و شکل زمانی سود می‌برند که برنامه مسیریابی آنها نیز ارائه دهد:


برنامه ریزی مسیر با پارامترها:

نرم‌افزار بهینه‌سازی مسیر در شیراز در صورتی که نتواند چندین درایور، توقف‌های اولویت‌بندی و پارامترهای زمانی را در نظر بگیرد، به شدت محدود می‌شود.


نظارت بر مسیر:

این به دفتر اعزام شما می گوید که درایورها در کجا قرار دارند. در صورتی که شرکت شما نیاز به تنظیم هر مسیری (مانند افزودن توقف های لحظه آخری) داشته باشد، یا اگر مشتری برای درخواست به روز رسانی تماس گرفته باشد، به صرفه جویی در زمان کمک می کند.


پیگیری سفارش گیرنده:

این به مشتری شما می‌گوید چه زمانی بسته‌اش می‌رسد، که به مشتری امکان می‌دهد برای تحویل آن آماده شود و به کاهش میزان تحویل‌هایی که تیم شما باید انجام دهد کمک می‌کند.


گواهی تحویل (POD):

POD می تواند یک امضا باشد یا یک عکس از جایی که راننده شما بسته را گذاشته است. این به حل اختلافات بین مشتری، راننده و شرکت کمک می کند. و بسته به چیزی که تحویل می‌دهید، ممکن است POD امضا مورد نیاز باشد (مثلاً الکل یا اقلام با قیمت بالا).

در نهایت، برنامه مسیریابی در شیراز مناسب برای کسب و کار شما مقرون به صرفه خواهد بود. بسیاری از برنامه های مسیریابی به عنوان بخشی از پلتفرم های گران قیمت و در اندازه سازمانی ارائه می شوند که دارای ویژگی هایی هستند که ممکن است به آنها نیاز نداشته باشید، مانند مدیریت موجودی یا ادغام در پلت فرم های حسابداری.

ما Circuit را به‌عنوان یک برنامه‌ریز مسیر چند توقفه طراحی کردیم که می‌تواند برای کمک به شرکت‌های بزرگ، از پیک‌های فردی گرفته تا مشاغل کوچک و تیم‌های پیک، سفارشی شود. ابزار ما مسیرهای بهینه را ایجاد می‌کند و به رانندگان تحویل‌دهنده اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن توقف کنند - و ارتباط بین راننده، توزیع‌کننده و مشتری را همگام‌سازی می‌کند.

چگونه برنامه مسیریابی مدار در شیراز، تیم تحویل شما را کارآمدتر می کند

برنامه مسیریابی مدار دارای دو طرف است: سمت راننده (یک برنامه تلفن همراه) و سمت توزیع کننده (یک برنامه وب). آنها برای ایجاد یک سیستم مدیریت مسیر در شیراز کامل با یکدیگر همکاری می کنند.

برای شروع برنامه ریزی مسیر، تمام آدرس های تحویل خود را در Circuit آپلود کنید. می‌توانید این کار را با وارد کردن فهرست صفحه‌گسترده خود یا تایپ کردن آدرس‌های خود به صورت دستی انجام دهید.

اگر این کار را به‌صورت دستی انجام دهید، نرم‌افزار Circuit از همان ویژگی تکمیل خودکار Google Maps استفاده می‌کند، به این معنی که لازم نیست کل آدرس را تایپ کنید تا نقطه‌ای درست برای باز شدن ظاهر شود. رانندگان می توانند این کار را در برنامه تلفن همراه نیز انجام دهند، که برای زمانی که نیاز به توقف لحظه آخری به مسیر خود دارند، عالی است.

این ویژگی برای یکی از مشتریان ما که یک فروشگاه خرده فروشی محلی را در آرژانتین اداره می کند نجات بخش بود. پیلار اردونز از ویژگی پنجره زمانی ما استفاده می‌کند تا مطمئن شود که تمام تحویل‌های عمده‌فروشی‌اش قبل از تعطیل شدن کسب‌وکارهای محلی در جامعه‌اش برای استراحت انجام می‌شود. سپس، در طول این مدت، راننده او به تکمیل سفارشات مستقیم به مصرف کننده (D2C) خود روی می آورد.

پس از اینکه مسیر بهینه شما با پارامترهایی که تنظیم کردید ایجاد شد - فرآیندی که فقط چند دقیقه طول می کشد - رانندگان شما به Circuit وارد می شوند و شروع به استفاده از مسیر خود در کنار پلت فرم ناوبری ترجیحی خود می کنند تا بهترین مسیرهای رانندگی را دریافت کنند.

Circuit با محبوب ترین پلتفرم های ناوبری نشسته GPS مانند Google Maps، Apple Maps و Waze کار می کند. به علاوه، برنامه Circuit ما با دستگاه‌های iPhone/iOS و دستگاه‌های Android کار می‌کند.

هنگامی که مسیر در حال انجام است، توزیع کنندگان می توانند با استفاده از ویژگی Circuit’s Route Monitoring آن را دنبال کنند. نظارت بر مسیر به شما به‌روزرسانی بی‌درنگ از جایی که رانندگان شما در متن مسیرشان هستند، می‌دهد.

Circuit به‌جای گزارش تقاطع خیابان‌ها یا موقعیت جغرافیایی راننده‌تان، به شما می‌گوید راننده شما کجاست و بعد به چه ایستگاهی می‌روند.

گاهی اوقات لازم است مسیرهای در حال پیشرفت را در شیراز تغییر دهید.

فرض کنید یک تجارت پیک دارید که به تازگی یک محموله در انبار شما دریافت کرده است. اگر بتوانید بسته ها را قبل از ساعت 17 تحویل بگیرید، مشتری دو برابر پرداخت می کند. می‌توانید به برنامه وب Circuit خود مراجعه کنید تا ببینید کدام درایور به انبار نزدیک‌تر است. سپس می توانید با راننده تماس بگیرید، آنها را از محموله جدید مطلع کنید، هر گونه تغییر مسیر را برنامه ریزی کنید، و پس از بازگشت، مسیر دیگری برای آنها ایجاد کنید.

گاهی اوقات مشتریان برای به روز رسانی در مورد تحویل خود با شما تماس می گیرند.

Circuit ردیابی سفارش مشتری را ارائه می دهد که در بخش زیر بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، اما برخی از مشتریان ترجیح می دهند مستقیماً برای ارسال صحبت کنند. اگر کسی با شما برای ETA تماس بگیرد، نمی‌خواهید اطلاعات او را حذف کنید و با راننده تماس بگیرید - مسیر راننده را قطع می‌کنید که منجر به تاخیرهای بیشتر می‌شود. با Circuit، فقط باید به صفحه نمایش خود نگاه کنید تا به‌روزرسانی دقیقی را در اختیار مشتری قرار دهید.

همانطور که در بالا گفتیم، ما ردیابی سفارش را برای مشتریان شما ارائه می دهیم. اعلان‌های گیرنده ما به کارآمدتر شدن تیم تحویل شما کمک می‌کند، به‌خصوص اگر چیزی را تحویل می‌دهید که نیاز به امضا دارد. هر زمان که راننده تحویل‌دهنده شما مجبور به توقف مجدد شود، زمان و مایل‌ها به مسیر آنها اضافه می‌شود و نتیجه شما را کاهش می‌دهد.

با Circuit می توانید یک پیام کوتاه یا یک ایمیل برای مشتریان خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که بسته آنها در راه است. همانطور که راننده به ایستگاه خود نزدیکتر می شود، مشتری یک اعلان به روز شده با یک پنجره زمانی خاص دریافت می کند.

برای جمع‌بندی، برنامه برنامه‌ریز مسیر ما به گونه‌ای طراحی شده است که تحویل شما را کارآمدتر می‌کند:

ایجاد بهترین مسیر؛

در صورت نیاز به انجام تنظیمات مسیر، به رانندگان خود اطلاع دهید که کجا هستند.

دادن اطلاعاتی که به رانندگان برای تکمیل سریع توقف هایشان نیاز دارند؛

ارائه به‌روزرسانی‌های دقیق مسیرهای در حال انجام و اثبات تحویل به مشتریان.

چگونه پیک های انفرادی می توانند از مدار برای مسیریابی استفاده کنند

پیک‌هایی که به‌عنوان پیمانکار برای غول‌های حمل‌ونقل بزرگ مانند FedEx، DHL و Amazon کار می‌کنند، اغلب به همان اندازه انگیزه دارند که مسیرهای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسانند. این به این دلیل است که رانندگان تحویل پیمانکار معمولاً با توقف دستمزد دریافت می کنند، به این معنی که هرچه توقف های بیشتری را انجام دهند، درآمد بیشتری می توانند داشته باشند.

ما اخیراً با یک پیک که دقیقاً این ترتیب را داشت صحبت کردیم. Sagar Khatri به دنبال یک برنامه مسیریابی بود که به او کمک کند تحویل خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

برنامه ریزی کنید که چه تعداد تحویل می تواند انجام دهد.

قبل از Circuit، خاتری باید تخمین می زد که چه تعداد تحویل در همان روز می تواند هنگام بارگیری کامیون خود در انبار انجام دهد. اما زمانی که او شروع به استفاده از برنامه مسیریابی ما کرد، توانست آدرس ها را در برنامه بارگذاری کند و محاسبه کند که مسیرش چقدر طول می کشد. سپس، اگر برای توقف های بیشتر وقت داشت، بسته های بیشتری را بارگیری می کرد.


با برنامه مسیریاب در شیراز توقف های بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

به دلیل هزاران متغیر درگیر در برنامه ریزی مسیر چند توقفه، بهینه سازی مسیر بدون نرم افزار برنامه ریزی مسیر تقریباً غیرممکن است. قبل از پیست، 50 توقف تقریباً 8 ساعت طول کشید. پس از استفاده از Circuit، او توانست 50 توقف را در 4 ساعت انجام دهد.


با برنامه مسیریاب در شیراز در هر توقف زمان کمتری را صرف کنید.

خاتری همچنین از ویژگی یادداشت های ما در مدار بهره مند شد. هنگام بارگیری وسیله نقلیه خود، یادداشتی را در کنار آدرس مشتری می‌نویسد که ظاهر بسته را شرح می‌دهد. به این ترتیب وقتی به ایستگاه می رسید، به تلفنش نگاه می کرد، توضیحاتش را می دید و به سرعت بسته را پیدا می کرد.

با یک مسیر سریع‌تر - و میانگین زمان صرف شده در هر ایستگاه - پیک‌ها می‌توانند سفارش‌های بیشتری را دریافت کنند، در حالی که درآمد خود را افزایش داده و هزینه‌های خود (مسافت پیموده شده بنزین و نیروی کار) را کاهش می‌دهند.


چگونه TeamsTeams می توانند از مدار برای افزایش عملیات تحویل خود استفاده کنند

دیسپچرهایی که تیم‌های پیک را مدیریت می‌کنند، اغلب با مقادیر بالایی از توقف‌ها که بین چندین پیک تقسیم می‌شوند، سروکار دارند. اخیراً با یک پیک دوچرخه صحبت کردیم که فقط با دو پیک شروع به کار کرد، اما با کمک Circuit، به بیش از 5 پیک افزایش یافت که در کمتر از یک سال، روزانه 400+ توقف داشتند.

اما این پیک به چیزی منحصر به فرد نیاز داشت – به یک برنامه مسیریابی نیاز داشت که به رانندگان آنها این آزادی را بدهد تا مسیر را از برنامه تلفن همراه خود دوباره بهینه کنند.

این شرکت پیک، داروها را به بیماران در سراسر کلان شهر شلوغ تحویل می دهد. پیک‌های آن‌ها دو نوع سفارش را انجام می‌دهند: 1) سفارش‌های دارو برای مشتریانی که طبق برنامه دوباره پر می‌شوند و 2) دارو برای مشتریانی که همان روز صبح یک اسکریپت را در داروخانه تحویل داده‌اند.

پیک‌ها با یک مسیر بهینه به داروخانه می‌رسند - بر اساس برنامه‌ریزی مکرر پر کردن مجدد، اما سپس پیک‌ها باید توقف‌های جدیدی را به مسیر اضافه کرده و دوباره آن را بهینه کنند.

بدون ابزاری مانند Circuit، پیک‌ها باید با Dispatch تماس بگیرند، آدرس ایستگاه‌های جدید را به آنها بگویند و سپس منتظر بمانند تا مسیر بهینه‌سازی شده جدید به دستگاهشان ارسال شود.

Circuit با توانمندسازی پیک‌ها برای بهینه‌سازی مجدد مسیرها بر اساس تغییرات لحظه آخری برنامه، به شرکت‌های پیک در صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. این صرفه جویی در زمان به مدیران تحویل اجازه می دهد تا روی استخدام رانندگان بیشتر و رشد کسب و کار کار کنند.

به‌علاوه، Circuit یک برنامه مسیریابی خوب برای شرکت‌های پیک است که به دنبال رشد هستند، زیرا توقف‌های نامحدودی را ارائه می‌دهیم. این بدان معناست که با پذیرش مشتریان جدید، هزینه بیشتری از شما دریافت نخواهد شد.

چگونه کسب و کارهای محلی از برنامه مسیریابی ما برای افزایش تعداد تحویل در همان روز استفاده کرده اند

هر تیم تحویل یک شرکت پیک بزرگ نیست که صدها توقف در روز داشته باشد. گاهی اوقات کسب و کارهای محلی برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به رقبا شروع به ارائه خدمات تحویل می کنند.

هنگامی که یک کسب و کار محلی کوچک از برنامه برنامه ریز مسیر تحویل استفاده می کند، باید موارد زیر را رعایت کند:

آسان برای استفاده.

ما در مورد یک یا دو مالک صحبت می کنیم که مشغول سایر وظایف مدیریتی خود هستند و نمی توانند مدیر تحویل تمام وقت شوند.

قیمت گذاری مقرون به صرفه.

کسب و کارهای محلی کوچک معمولاً با حاشیه های گسترده و سخاوتمندانه کار نمی کنند. ارائه تحویل محلی برای افزایش فروش برای یک تجارت محلی فایده ای ندارد، فقط برای اینکه ببینند سود آنها توسط فناوری مورد نیاز برای ارائه تحویل محلی در وهله اول جذب می شود.

ما با چندین کسب و کار کوچک مختلف صحبت کرده ایم، از یک نانوایی محلی در ادینبورگ تا یک کارخانه آبجوسازی صنایع دستی در انتاریو. و برای هر کسب و کار هدف یکسان بود: افزایش بهره وری عملیاتی تحویل و به حداکثر رساندن جریان درآمد ارزشمند.

به دلیل بودجه محدود، کسب و کارهای هوشمند گاهی اوقات سعی می کنند مسیر چند توقفه خود را در ابزارهایی مانند Google Maps ایجاد کنند. اما آنها به سرعت متوجه می شوند که این کار نمی کند. این ابزارهای رایگان برای ارائه مسیرهای گام به گام و به روز رسانی ترافیک در زمان واقعی عالی هستند، اما برای هر چیز دیگری بد هستند. (به عنوان مثال، Google Maps نمی‌تواند مسیری طولانی‌تر از 10 توقف در یک زمان ایجاد کند.)

یکی از مشتریان ما - خوب! کامبوجا - منحنی یادگیری مشابهی را پشت سر گذاشت. آنها به عنوان عمده فروش بدون تحویل محلی شروع به کار کردند. سپس، تا حدی به دلیل قوانین فاصله گذاری اجتماعی COVID-19، آنها شروع به ارائه تحویل مستقیم به مصرف کننده کردند اما فقط از ابزارهای رایگان برای برنامه ریزی مسیرها استفاده کردند. آنها سپس به ارزش دریافت یک برنامه مسیریابی پیشرفته پی بردند و اکنون از Circuit برای افزایش تیم تحویل محلی خود استفاده می کنند.

وقتی خوب است! کامبوچا به تحویل مستقیم به مصرف کننده روی آورد، آنها هر روز تحویل بیشتری می دادند، اما در مقادیر کمتر. بنابراین مالکان می دانستند که باید کارایی را افزایش دهند تا از کاهش سود خود جلوگیری کنند. زمانی که مالکان شروع به تحویل کالا کردند، 7 دقیقه طول کشید تا یک توقف را انجام دهند. آنها از برنامه Shopify (برای اطلاعات مشتری)، برنامه Google Maps (برای ناوبری GPS و برنامه ریزی مسیر) و برنامه پیام رسانی خودشان (برای برقراری ارتباط با مشتری) استفاده می کردند.

هنگامی که آنها شروع به استفاده از Circuit کردند، روند تحویل ساده شد و توقف هایی که 7 دقیقه طول می کشد اکنون 2 دقیقه طول می کشد. صرفه جویی 5 دقیقه در هر توقف برابر است با صرفه جویی 12.5 ساعت در هفته در هزینه های نیروی کار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد