شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

15 مزیت خدمات نظافتی حرفه ای و مسکونی در شیراز و چرا هر صاحب خانه به یکی نیاز دارد

15 مزیت خدمات نظافتی حرفه ای و مسکونی در شیراز و چرا هر صاحب خانه به یکی نیاز دارد

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز تمیز نگه داشتن خانه نیاز به زمان و انرژی دارد.بااپلیکیشن خدماتی در شیراز  مهم نیست که چقدر تمام کارهای معمول روزانه را با پشتکار انجام می دهید، در نهایت، خانه شما نیاز به تمیز کردن عمیق تر و کامل تری دارد. به جای بیرون کشیدن سطل ها، برس ها، موپ ها و محصولات پاک کننده مخصوص، چرا آن را به متخصصان COIT تحویل نمی دهید؟ تمیز کردن عمیق کاری است که ما انجام می دهیم - و هر بار آن را انجام می دهیم. دلایل زیادی برای استخدام یک سرویس حرفه ای نظافت منزل وجود دارد. آنها را نگاه کنید و سپس با ما تماس بگیرید! ما اینجا هستیم تا زندگی شما را آسانتر کنیم. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز یک مکان COIT در نزدیکی خود پیدا کنید.


1. هوای داخلی سالم

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز بدیهی است که بهتر است هوای سالم و تمیز تنفس کنید. متأسفانه، وجود کثیفی، گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا، شوره حیوانات خانگی و سایر آلاینده‌های ناسالم به مرور زمان افزایش می‌یابد و دائماً توسط سیستم HVAC شما به گردش در می‌آید - و سپس استنشاق می‌شود. خانه های قدیمی خطر قرار گرفتن در معرض الیاف آزبست و گرد و غبار سرب را همراه با سایر عوامل بیماری زا دارند. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز تمیز کردن کامل و حرفه ای عامل مهمی در حفظ هوای داخل خانه شما تازه، تمیز و سالم است.

تمیز کردن فرش های مسکونی، قالیچه های منطقه، تمیز کردن مجرای هوا، پرده ها، پرده ها، و اثاثیه داخلی همگی گرد و غبار و کثیفی را جذب می کنند. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز اینها باید به طور منظم برای جلوگیری از تجمع، با از بین بردن کثیفی و گرد و غبار فرو رفته و همچنین لکه های عمیق در الیاف تمیز شوند. علاوه بر اینکه خانه و مبلمان شما کثیف به نظر می‌رسد، حرکات و ضربه‌ها آلودگی‌هایی را در هوا منتشر می‌کنند و بر مشکل می‌افزایند. در COIT، ما از پیشرفته ترین فرآیندها و تجهیزات برای تمیز کردن عمیق برنامه ریزی شده منظم استفاده می کنیم. کیفیت هوای داخل خانه خود را برای خانه و خانواده سالم‌تر بهبود دهید.


2. آرام باشید و لذت ببرید

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز شما می توانید ساعت های زیادی را صرف تمیز نگه داشتن خانه خود کنید، اما آیا این واقعا بهترین استفاده از زمان شماست؟ با تیم حرفه‌ای COIT تماس بگیرید و از زمانی که صرفه‌جویی می‌کنید برای تلاش‌های خلاقانه، آموزش، وقت خانوادگی یا صرفاً استراحت استفاده کنید. وقتی تیم ما به نیازهای نظافت منزل شما رسیدگی می‌کند، می‌توانید از زمانی که صرفه‌جویی کرده‌اید برای هر فعالیتی که از آن لذت می‌برید استفاده کنید - حتی صرف استراحت کردن، مطالعه یا تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان در خانه‌ای بی‌نظیر - و لذت بردن از این واقعیت که همه چیز اتفاق افتاده است. بدون اینکه انگشتی بلند کنی


3. پس انداز بلند مدت

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز مبلمان، فرش ها، پرده ها و پرده های شما ارزشمند هستند. بدون تمیز کردن عمیق منظم، که با تجهیزات و روش های حرفه ای انجام می شود، آنها شروع به خراب شدن می کنند. الیاف پارچه فرش، اثاثه یا لوازم داخلی از بین می رود و پرده ها سطح صاف خود را از دست می دهند. شما می توانید با تمیز کردن منظم برنامه ریزی شده به حفظ طول عمر این اقلام ارزشمند کمک کنید. برای فرش و پرده، بسیاری از مشتریان مسکونی ما عاقلانه انتخاب می کنند که هر شش ماه یک بار این خدمات اضافه را داشته باشند. با تماس با تیم ما برای استخراج حرفه ای همه آلاینده ها و بازیابی اقلام شما، از زوال طبیعی الیاف و سطوح جلوگیری کنید. تجهیزات شستشوی فرش ماشینی ما نتایج واقعاً برتری را ایجاد می کند.


4. ابزارهای مناسب کار بهتری انجام می دهند

مهم نیست که چقدر سخت می‌شویید یا تمیز می‌کنید، ابزارها و محصولاتی که استفاده می‌کنید به اندازه ابزارهای تمیزکننده حرفه‌ای که توسط پاک‌کننده‌های COIT استفاده می‌شوند، کار نمی‌کنند. ما نظافت منازل مسکونی را تا حد یک هنر زیبا داریم و شصت سال فعالیت ما در این صنعت منجر به توسعه برخی از پیشرفته ترین ابزارها و روش های نظافت در جهان شده است. تیم حرفه ای ما به کار خود افتخار می کنند و هرگز در جزئیات کوتاهی نمی کنند. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز به جای صرف ساعت‌ها تلاش برای پاک کردن لکه‌های دوغاب و کاشی، می‌توانیم این کار را جادویی انجام دهیم، دوغاب و کاشی و سطوح دیگر، از جمله گرانیت، سنگ و سیمان را بازسازی کنیم. ابزارها و فرآیندهای ما واقعاً بهترین در تجارت هستند.

5. در زمان شما صرفه جویی می کند

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز همه چیز در مورد کیفیت زندگی است. اکثر ما بیشتر ساعات بیداری خود را در محل کار می گذرانیم. آیا باید از اوقات فراغت گرانبهای خود برای نظافت استفاده کنید؟ تیم ما در COIT به موقع می رسد و کار را به گونه ای انجام می دهد که شما از آن قدردانی کنید. سطوح درخشان، کف‌ها زیبا به نظر می‌رسند، و حتی آن گوشه‌ها و شکاف‌های پنهان کاملاً عاری از خاک و گرد و غبار. ما فکر می کنیم وقت شما ارزش زیادی دارد - چرا فرآیند تمیز کردن را به ما بسپارید؟ ما تمام خدمات اضافه‌شده‌ای را که در طول زمان به آن‌ها نیاز خواهید داشت، از جمله ترمیم کاشی و دوغاب، تمیز کردن سنگ، تمیز کردن فرش، تمیز کردن پرده و کور و تمیز کردن مجرای هوا داریم. ما معاملات بزرگی را در مورد ترکیبی از خدمات ارائه می دهیم، و متوجه می شویم که نتیجه همیشه مهم است - ما با شما همکاری می کنیم تا همه آن ها مقرون به صرفه باشد.


6. پایه ها، گوشه ها و شکاف ها

مهم نیست که هر چند وقت یکبار یا با چه دقتی پاک کنید، مالش دهید و جاروبرقی بکشید، گرد و غبار و کثیفی به سختی از گوشه ها، قرنیزها و جایی که دیوارها به کف می رسد پاک می شوند. خوب است که به خانه بیایید و ببینید که کل خانه شما بدون لک است - از جمله آن مناطق صعب العبور. دیگر نباید روی دست ها و زانوهای خود فرود بیایید تا سعی کنید آن تخته های قرنیز را از گرد و غبار و کثیفی پاک کنید یا کثیفی های عمیقی که در درزها و گوشه ها پنهان شده اند را پاک کنید. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز برای تمیز کردن کامل، ما تمام مهارت ها و تجهیزات را برای انجام آن داریم.


7. حمام بدون لک

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز حتی آن دسته از ما که به تمیز کردن اهمیتی نمی‌دهند، معمولاً مشتاق تمیز کردن حمام نیستند. دوش‌ها، وان‌ها، کف‌ها، توالت‌ها و حوضچه‌ها باید کاملاً تمیز و مرتباً ضدعفونی شوند تا ظاهر و بویی تازه داشته باشند. در مورد تمیز کردن حمام استرس نداشته باشید. در حین کار به پیاده روی، دیدن یک دوست، نوشیدن قهوه یا خرید بروید تا حمام های شما فوق العاده به نظر برسد. فرآیندهای تمیز کردن ما این امکان را فراهم می کند تا کاشی و دوغاب را که کمی کثیف به نظر می رسند بازیابی کنیم و هرگونه لکه ایجاد شده را از بین ببریم. وسایل شما درخشان خواهند ماند و کل اتاق جدید به نظر می رسد.


8. تمیز کردن عمیق تر

مهم نیست که چقدر سخت می‌شویید، یا هر چند وقت یکبار پاک‌کننده لکه‌ها را بیرون می‌کشید تا فرش‌هایتان زیبا به نظر برسد، هیچ جایگزینی برای تمیز کردن عمیق و کامل وجود ندارد. خدمات نظافتی ما را به برنامه تعمیر و نگهداری خانه خود اضافه کنید، و ما می‌توانیم طبق دستور شما کارهای سخت را انجام دهیم، از درخشان نگه داشتن پنجره‌های شما تا تمیز کردن کاشی، دوغاب و سنگ. ما ابزارها، محصولات تمیزکننده و سیستم های مناسبی برای کمک به تازه و تمیز نگه داشتن کل خانه شما داریم.


9. گرد و غبار - این یک مشکل است.

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز مهم نیست چقدر تلاش می کنید، گرد و غبار وارد خانه شما می شود. از چه چیزی تشکیل شده است؟ گرد و غبار از بسیاری از ذرات ریز مختلف از جمله خاک، شوره حیوانات، فضولات حشرات، گرده، الیاف پارچه و کاغذ و مدفوع حیوانات تشکیل شده است. به جای اینکه این آلاینده‌ها در هوای خانه‌تان به گردش درآیند، گرد و غبار را از داخل خانه‌تان، از جمله پرده‌ها، پرده‌ها، فرش‌ها، اثاثه یا لوازم داخلی و مناطقی که دوست دارد در خانه بماند، پاک کنید.


10. محافظت از نوزادان، کودکان و سالمندان

هوای کثیف داخل خانه بیش از آنچه فکر می کنید رایج است. نوزادان، کودکان خردسال، سالمندان و افراد مبتلا به نقص ایمنی یا آسم به هوای تمیز و تازه نیاز دارند. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز اگر فرزندان خردسال یا افراد مسن‌تری دارید که با شما زندگی می‌کنند، می‌توانید با کمک ما در برابر طیف وسیعی از شرایط سلامتی ناخوشایند، ناراحت‌کننده و خطرناک محافظت کنید.


11. سایه ها، پرده ها و پرده های کاملاً تمیز شده

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز در COIT، ما مسئول ابداع فرآیند نهایی تمیز کردن پرده هستیم و به ما اعتماد می شود که هر بار کار را به درستی انجام دهیم. ما این کار را برای شما آسان می‌کنیم و قول می‌دهیم که پرده‌ها و پنجره‌های سفارشی شما را از بین ببریم و مجدداً نصب کنیم، از جمله پرده‌ها، رویه‌های برتر، شیشه‌ها، فستون‌ها، پشت‌بندها، بادکنک‌ها، چمدان‌ها، آبشارها و هر پنجره‌کاری تخصصی دیگر.بااپلیکیشن خدماتی در شیراز  بعد از اینکه آنها را دوباره آویزان کردیم (دقیقاً همانطور که شما می خواهید)، انتظار داشته باشید که هر لبه یکدست باشد و هر پلیسه درست باشد. فرقی نمی‌کند چه پارچه‌ای داشته باشیم، ما فرآیند و محصولی را داریم که با آنها به درستی رفتار کنیم و آنها را به شرایط کاملاً تمیز و عاری از گرد و غبار و کثیفی که در طول زمان انباشته شده‌اند برسانیم.


پرده؟ مشکلی نیست کارشناسان ما با تمیز کردن انواع کرکره ها از جمله وینیل، آلومینیوم، مزارع، کرکره، چوب، سایبان غلتکی، سایه سلولی یا پرده های سفارشی آشنا هستند. روند ما فراتر از آن چیزی است که می توانید به تنهایی به دست آورید، و حذف کامل همه آلاینده ها آنها را شبیه جدید نگه می دارد.

12. خانه شما برای مهمانی آماده است

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز برنامه ریزی برای یک مهمانی، دور هم جمع شدن یا داشتن چند دوست؟ شما می خواهید خانه تان ظاهر و بویی عالی داشته باشد و ما می توانیم کمک کنیم. تیم ما از نظافت خانه های مسکونی اغلب برای آماده سازی خانه برای ورود مهمانان دعوت می شود. ما انتظارات شما را برآورده کردیم و شکست دادیم. وقتی زنگ در به صدا درآمد، می توانید مهمانان خود را به خانه خود دعوت کنید، مطمئن باشید که همه چیز کاملاً بی عیب و نقص است. بااپلیکیشن خدماتی در شیراز چه در حال برنامه ریزی یک مهمانی تعطیلات، تولد، شام، سالگرد یا صرفاً یک جلسه غیررسمی با نزدیکترین دوستان خود باشید، وضعیت خانه شما مهم است. برخی از مشتریان مسکونی وفادار ما برای پاکسازی کامل بعد از مهمانی با ما تماس می گیرند. ما می دانیم که سرگرمی کار بسیار زیادی است - چرا به ما اجازه نمی دهید کارهای سنگین را برای شما انجام دهیم؟


13. فرش های تمیز ماندگاری بیشتری دارند

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز فرش و قالیچه های شما ارزشمند است. بسیاری از مشتریان ما روی فرش با کیفیت، فرش‌های ایرانی، یا فرش یا فرش‌هایی که از الیاف و رنگ‌های خاص ساخته شده‌اند، سرمایه‌گذاری کرده‌اند. فرآیند تمیز کردن اشتباه می تواند یک فاجعه باشد. در COIT، تکنسین‌های ما از روش‌های تمیز کردن مورد تایید IICRC استفاده می‌کنند و با طیف وسیعی از الیاف و رنگ‌ها آشنا هستند. عاری از خاک، گرد و غبار و پوست حیوانات با ارزش فرش و فرش های سطحی به طولانی شدن عمر و جلوگیری از خراب شدن الیاف کمک می کند. روند ما بسیار فراتر از آن چیزی است که رقبا ارائه می دهد، و حتی می توانیم در صورت نیاز در تعمیرات به شما کمک کنیم.

ما از یک سیستم تخصصی سوار بر کامیون استفاده می‌کنیم که به آرامی خاک، بو و سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد. هنگام تمیز کردن فرش و موکت، ما فقط وارد آن نمی‌شویم - قبل از شروع، مطمئن می‌شویم که نوع الیاف و رنگ‌های مورد استفاده را درک کرده‌ایم. با پوشش های کف با ارزش خود ریسک نکنید - اجازه دهید تیم حرفه ای ما به درستی از آنها مراقبت کند و آنها را تازه و تمیز نگه دارید تا دوام بیشتری داشته باشند. کف چوبی؟ ما یک فرآیند تخصصی داریم که آنها را درخشان نگه می دارد.


14. خانه شما یک واحه است، نه یک بار

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز خانه شما قرار است مکانی باشد که برای استراحت، بازسازی و شارژ مجدد می روید. متأسفانه، ممکن است بیشتر شبیه یک بار احساس شود. پس از یک هفته کاری طولانی و پرمشغله، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که از وقت آزاد با ارزش خود برای تمیز کردن و شستشو استفاده کنید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم خانه‌تان را به مکانی که باید باشد تبدیل کنید. پس از اینکه تیم ما خانه شما را به طور کامل تمیز کرد، می توانید بنشینید، استراحت کنید و دوباره شارژ کنید. جای تعجب است که خدمات حرفه ای نظافت منزل ما چقدر می تواند در کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد.


15. وقت آزاد برای خانواده شما

خانواده مدرن زندگی بسیار بسیار شلوغی دارد. پیدا کردن زمان برای گذراندن با خانواده سخت تر از همیشه است.بااپلیکیشن خدماتی در شیراز  به جای گذراندن آخر هفته ها با جاروبرقی و تمیز کردن، می توانیم به شما کمک کنیم از وقت آزاد خود برای چیزهای مهم استفاده کنید - خانواده. یک سفر جاده ای یک روزه داشته باشید، از یک موزه دیدن کنید، به یک فیلم، پارک یا هر فعالیت دیگری بروید که همه اعضای خانواده از آن لذت می برند، و به خانه بیایید تا کل خانه خود را بی عیب و نقص ببینید.

بااپلیکیشن خدماتی در شیراز تنظیم زمان کافی برای خانواده ممکن است دشوار باشد - به خصوص زمانی که فهرستی از کارهای خانه برای تکمیل دارید. در دنیای فوق‌العاده متصل ما، گذراندن زمان کافی با هم دشوارتر شده است. وقتی نیاز به تمیز کردن، جاروبرقی، گرد و غبار و شستشو را اضافه می کنید، تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که استراحت کنید.

وقتی زمان کنار گذاشتن تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، خاموش کردن تلویزیون و داشتن یک ماجراجویی خانوادگی فرا می‌رسد، کاری بیشتر از سرگرمی با هم انجام می‌دهید – به ایجاد اعتماد به نفس و شخصیت در فرزندانتان کمک می‌کنید. ما اینجا هستیم تا به والدین کمک کنیم تا با انجام کارهای وقت گیر نظافت منزل، وقت خود را آزاد کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد