شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

چرا باید برای کسب و کار املاک و مستغلات خود یک اپلیکیشن موبایل در شیراز داشته باشید؟

13 ویژگی ضروری که یک برنامه املاک و مستغلات برنده  در شیراز در سال 2022 ایجاد می کند


در سال 2018، بیش از 44 درصد از مردم ابتدا به دنبال املاک آنلاین بودند و این تعداد در سال 2022 به ناچار افزایش خواهد یافت.

تقریباً 81 درصد از هزاره‌های مسن‌تر، 80 درصد از هزاره‌های جوان و 78 درصد از خریداران خانه‌های نسل X در سال 2018 دارایی‌های خود را از طریق تلفن همراه پیدا کردند (منبع)

بیش از 90 درصد از بچه‌های پرفروش (53 تا 71 ساله) معتقدند که تورهای خانه مجازی مهم‌ترین ویژگی یک اپلیکیشن املاک و مستغلات است.

خریداران خانه، فروشندگان، و مشاوران املاک، همگی از برنامه های موبایل برای گشت و گذار در بازار املاک و مستغلات استفاده می کنند.

با این حال، با توجه به رقابت گسترده، باید مطمئن شوید که اپلیکیشن املاک در شیراز و مستغلات شما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید. بیایید به برخی از ویژگی های حیاتی که باید در برنامه املاک و مستغلات خود بگنجانید نگاهی بیندازیم.


ویژگی های ضروری برنامه موبایل املاک و مستغلات

هدف اولیه از توسعه یک اپلیکیشن املاک در شیراز و مستغلات جلب توجه کاربران و روان‌تر کردن فرآیند خرید یا فروش است.

البته، شما فقط یک برنامه املاک در شیراز و مستغلات دیگر را در فروشگاه های برنامه نمی خواهید که هیچکس آن را دانلود نکند. بنابراین، مهم است که در مورد آخرین روندها و ویژگی ها یک تب داشته باشید و آنها را در برنامه خود بگنجانید.

در زیر، برخی از ویژگی‌های اصلی و مد روز را توضیح می‌دهیم که باید بخشی از برنامه املاک در شیراز و مستغلات شما باشد.


1. ورود کاربر (ثبت نام/ورود به سیستم)

ورود کاربر اساسی ترین ویژگی یک برنامه املاک در شیراز و مستغلات است و باید تا حد امکان ساده باشد. سه راه برای انجام این کار وجود دارد -

مجوز رسانه های اجتماعی

مجوز از طریق ایمیل

تأیید تلفن

می‌توانید یکی از روش‌های بالا را انتخاب کنید تا به کاربران اجازه دهید در برنامه شما ثبت‌نام کنند. اما، ترکیب همه گزینه های بالا نیز می تواند ایده خوبی باشد. راحتی و انعطاف پذیری را برای کاربران فراهم می کند و فرآیند ثبت نام را ساده تر می کند.


2. نمایه های کاربر (کاربر، فروشندگان و نمایندگان)

کاربران باید بتوانند پروفایل های خود را در برنامه ایجاد کنند تا بتوانند فعالیت های مختلفی را در برنامه انجام دهند. باید پروفایل های مختلفی برای مجموعه متفاوتی از کاربران وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، گزینه های نمایش داده شده برای نمایه خریدار بسیار متفاوت از نمایه نماینده خواهد بود. خریدار می‌تواند به فهرست‌های خانه دسترسی داشته باشد، موارد دلخواه را ذخیره کند، فهرست‌های فردی را با جزئیات ببیند، استعلام کند و غیره (در ادامه درباره این ویژگی‌ها صحبت خواهیم کرد.)

در حالی که یک نماینده می‌تواند فهرست‌ها، برنامه‌ها، فهرست خریداران علاقه‌مند، تعداد بازدید از فهرست‌های فردی، گزینه‌های تبلیغاتی و غیره را ببیند.

ممکن است برخی از عوامل مشترک نیز وجود داشته باشد. ویژگی هایی مانند نقشه ها و پیام ها برای همه کاربران قابل دسترسی است.


3. فهرست ها و پایگاه داده

فهرست املاک یکی دیگر از ویژگی های اساسی اپلیکیشن املاک در شیراز است. شما باید لیست املاک موجود را با تمام جزئیات لازم در لیست ها نشان دهید.

کاربرانی که می خواهند ملک خود را اجاره یا بفروشند باید بتوانند بدون هیچ مشکلی لیست خود را اضافه کنند.

شما به یک پایگاه داده بزرگ نیاز دارید زیرا فهرست اموال همچنان در حال رشد است. کاربران بیشتری وجود خواهند داشت و در نتیجه لیست‌های بیشتری در آینده وجود خواهند داشت، بنابراین مطمئن شوید که پایگاه داده یا سرورها به اندازه کافی انعطاف‌پذیر هستند تا از عملیات افزایش مقیاس پشتیبانی کنند. یک پایگاه داده قوی برای هر برنامه املاک در شیراز  و مستغلات بسیار مهم است.


4. فیلترها و دسته ها

آیا می دانید دست و پا گیر ترین قسمت جستجوی آنلاین ملک چیست؟ شما آن را حدس زدید - پیدا کردن ویژگی مناسب.

برای ساده سازی فرآیند جستجوی ملک، باید گزینه های جستجوی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار دهید. دسته ها و فیلترها را اضافه کنید تا کاربران بتوانند به راحتی ویژگی های متناسب با نیاز خود را پیدا کنند.


5. مشخصات ملک

این پروفایل ها شامل اطلاعات گسترده ای در مورد ملک، مانند توضیحات، عکس ها، فیلم ها، رسانه های غنی، جزئیات قیمت، ارزش پیشنهادی، اطلاعات محله، مشخصات مالک و غیره است.

بیش از 80 درصد از کاربران بر اساس عکس ها و فیلم های اضافه شده تصمیم می گیرند که خانه بخرند یا نه.

علاوه بر این، ممکن است لازم باشد اطلاعات تماس مالک ملک یا نماینده را نیز در نمایه‌های دارایی لحاظ کنید.


6. موارد دلخواه (فهرست کوتاه)

برنامه شما باید به کاربران اجازه دهد تا ویژگی های مورد علاقه خود را در لیست کوتاه قرار دهند و ذخیره کنند. این به آنها کمک می کند تا فرآیند تصمیم گیری خود را بسیار آسان تر کنند.

کاربران می توانند به ویژگی های مورد علاقه خود به همراه تمام جزئیات در پروفایل شخصی خود دسترسی داشته باشند.


7. نقشه ها

شما نمی توانید یک برنامه املاک در شیراز و مستغلات را بدون این ویژگی تصور کنید. ادغام نقشه ها در برنامه می تواند به شما کمک کند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران نهایی قرار دهید.

نه تنها می‌توانید مکان‌های دارایی را نشان دهید، بلکه داده‌ها و آمار مربوط به ویژگی‌های انتخابی را نیز نمایش می‌دهید. می‌توانید اطلاعات مکانی مانند میزان جرم و جنایت، زیرساخت‌ها، مدارس اطراف، میانگین درآمد و خطر بلایای طبیعی را در وب‌سایت‌های دولتی پیدا کنید.

یک توسعه‌دهنده باتجربه اپلیکیشن املاک در شیراز و مستغلات، مانند Imaginovation، به شما کمک می‌کند این اطلاعات را از سوابق دولتی دریافت کنید و روی نقشه در برنامه خود نمایش دهید.


8. Push Notifications

Push Notification یک تکنیک بازاریابی قدرتمند است. برای موفقیت در طولانی مدت باید این ویژگی را در برنامه املاک در شیراز خود داشته باشید.

اعلان‌های فشاری به شما این امکان را می‌دهند که ذهن مشتری را حفظ کرده و در بالای آن بمانید. همچنین برای تبلیغ موثر خدمات شما مفید است.

می‌توانید از اعلان‌های فشار برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌تان یا ارسال اخبار صنعت هرازگاهی استفاده کنید. حتی می توانید در صورت تغییر قیمت ها یا اضافه شدن ملک جدید در یک مکان خاص به کاربران اطلاع دهید.

با این حال، برای بهره بردن از مزایای کامل اعلان‌های فشاری، پیام‌ها باید شخصی‌سازی شوند. شما فقط باید پیام های مرتبطی را ارسال کنید که ارزشی را برای کاربران نهایی ایجاد کند.


9. ماشین حساب هزینه ملک

ماشین‌حساب‌های قیمت می‌توانند مکمل مفیدی برای اپلیکیشن موبایل املاک در شیراز شما باشند. می‌توانید از توسعه‌دهندگان بخواهید که یک ویژگی تخمین هزینه سفارشی را اضافه کنند که به کاربران ایده‌ای از کل هزینه ملک می‌دهد.

مطمئن شوید که ماشین حساب به اندازه کافی دقیق است. این باید به کاربران اجازه دهد تا مبلغ نهایی را بر اساس عوامل مختلفی مانند محدوده پرداخت اولیه، مالیات، مبلغ سود وام و برنامه بازپرداخت وام تخمین بزنند.


10. تقویم

ممکن است تقویم به نظر یک ویژگی خوب باشد، اما در واقع هم برای خریداران و هم برای نمایندگان بسیار مفید است.

اگر خریداران بخواهند یک قرار ملاقات با نماینده یا فروشنده تعیین کنند، می توانند مستقیماً تاریخ های موجود را بررسی کرده و قرار ملاقات را مستقیماً در برنامه تعیین کنند. تقویم در زمان مقرر برای هر دو طرف یادآوری ارسال می کند.


11. تماس یا پیام مستقیم

ارائه اطلاعات عمیق به کاربران تنها یک بخش است. شما باید با افزودن قابلیت تماس یا پیام مستقیم، کاربران را به مرحله بعدی قیف فروش ببرید.

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خریداران را با نمایندگان مرتبط کنید:

تماس مستقیم

گزینه Callback

چت آنلاین

رزرو مشاوره

اگر خریدار به ملک خاصی علاقه مند است، باید بتواند برای دریافت جزئیات بیشتر با فروشنده یا مالک تماس بگیرد.


12. تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل یکی از مهم ترین ویژگی های هر برنامه تلفن همراه است.

چه بخواهید یک بازار املاک در شیراز و مستغلات ایجاد کنید که در آن کاربران بتوانند املاک در شیراز خود را بخرند، بفروشند یا اجاره کنند یا فقط یک برنامه انحصاری برای تجارت شما داشته باشند، باید بدانید که کاربران نهایی چگونه با برنامه شما تعامل دارند.

تجزیه و تحلیل اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد برنامه شما و کارهایی که برای بهبود عملکرد آن باید انجام شود به شما می دهد. شما می توانید اطلاعات مفیدی در مورد کاربران و رفتار درون برنامه ای آنها مانند مدت زمان صرف شده در یک صفحه خاص دریافت کنید. این داده ها به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری برای برنامه بگیرید.

برای اینکه بیشترین بهره را از داده ها ببرید، می توانید کاربران خود را بر اساس رفتارشان بخش بندی کنید و بر اساس آن به کمپین های بازاریابی مختلف اضافه کنید.


13. تور مجازی

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت. یک تور مجازی یا گشت و گذار سه بعدی راهی باورنکردنی برای القای حسی بی‌درنگ به خریداران از خانه‌ای است که می‌خواهند بخرند. بر اساس این گزارش، 70 درصد از خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند، معتقدند که یک تور مجازی سه بعدی به خانه های فروشی به اندازه یک خانه باز اهمیت دارد.

جرمی واکسمن، مدیر عامل شرکت Zillow Group می‌گوید: «رسانه‌های غنی، مانند این خانه‌های سه‌بعدی جدید، به خریداران و اجاره‌کنندگان کمک می‌کند تا راحت‌تر زندگی خود را در خانه تجسم کنند، مهم نیست که چقدر دور هستند.»

البته، عکس‌ها و فیلم‌ها هنوز بخش مهمی از فهرست هستند، اما تورهای مجازی یک پلتفرم تعاملی را ارائه می‌دهند که در آن کاربران می‌توانند ملک را از هر زاویه ببینند، بدون بازدید حضوری.


هزینه توسعه یک اپلیکیشن املاک و مستغلات در شیراز چقدر است؟

خوب، بنابراین می دانید که چرا کسب و کار املاک در شیراز و مستغلات شما باید در توسعه برنامه سرمایه گذاری کند، ممکن است در مورد هزینه تعجب کنید.

واقعاً هزینه توسعه یک اپلیکیشن موبایل املاک چقدر است؟ خوب، صادقانه بگویم، عوامل زیادی وجود دارد که بر هزینه های توسعه برنامه تأثیر می گذارد.

به طور کلی، هزینه توسعه اپلیکیشن املاک در شیراز  و مستغلات به عوامل زیر بستگی دارد:

مجموعه ویژگی ها

طرح

دستگاه (iOS و/یا اندروید) و فناوری

نرخ ساعتی شرکت توسعه

نرخ های ساعتی تا حد زیادی به محل شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل بستگی دارد. به عنوان مثال، شرکت‌ها در آمریکای شمالی معمولاً بین 50 تا 250 دلار در ساعت شارژ می‌کنند، در حالی که ممکن است گزینه‌های مقرون به صرفه زیادی در اروپای شرقی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید قیمت اصلی توسعه یک برنامه تلفن همراه املاک در شیراز و مستغلات را بررسی کنید، می‌توانید ابزار محاسبه‌گر هزینه پروژه عالی ما را در زیر بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد