شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

اهمیت وب سایت برای رستوران ها در شیراز

اهمیت وب سایت برای رستوران ها در شیراز

وقتی از پختن خود خسته شدید و آماده دریافت غذایی که توسط شخص دیگری تهیه شده است، اولین حرکت شما چیست؟ شما به اینترنت مراجعه می کنید.

خواه به وب‌سایت رستورانی بروید که می‌دانید دوست دارید، یا جستجو برای یافتن یک رستوران جدید برای امتحان کردن، اکثر مردم فرآیند دریافت یک وعده غذایی از یک رستوران را به صورت آنلاین شروع می‌کنند.

این اغلب قبل از کووید-19 صادق بود، اما امروزه ایجاد یک وب‌سایت رستوران در شیراز برای مطالعه منو، بررسی گزینه‌های تحویل و تحویل، و ثبت سفارش، بخش بزرگ‌تری از فرآیند معمول «غذا خوردن در بیرون» است.

اگر وب سایتی برای رستوران خود ندارید، مطمئن باشید که بسیاری از مشتریان بالقوه شما در نهایت به دنبال رستورانی می گردند که این کار را داشته باشد.


10 دلیل مهم بودن وب سایت ها برای رستوران ها در شیراز

وب سایت خانه اصلی یک رستوران به صورت آنلاین است. این مکانی است که مشتریان از قبل می‌دانند وقتی اطلاعاتی درباره شما می‌خواهند ابتدا آن را بررسی می‌کنند. و این راه اصلی است که مشتریان جدیدی که در هنگام گرسنگی به دنبال گزینه‌ها هستند، درباره شما یاد می‌گیرند.

داشتن یک وب سایت رستوران در شیراز مزایای غیر قابل انکاری دارد.

1. یک وب سایت مشروعیت را نشان می دهد.

برای هر نوع کسب‌وکاری، بسیاری از مصرف‌کنندگان یک وب‌سایت را به‌عنوان نشانه روشنی از تاسیس و قابل اعتماد بودن کسب‌وکار می‌بینند. نداشتن یکی می تواند شما را در مقابل آماتور یا طرح دار جلوه دهد. یک وب سایت رستوران در شیراز که حرفه ای به نظر می رسد و اطلاعات دقیقی ارائه می دهد به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما یک تجارت معتبر را اداره می کنید.

و وقتی صحبت از غذا می شود - جایی که خطر خوردن غذای بد زیاد است (مسمومیت غذایی شوخی نیست) - نشان دادن به مخاطبان خود که مدیریت رستوران خود را جدی می گیرید مهم است.


2. یک وب سایت پیدا کردن رستوران شما را در شیراز آسان تر می کند.

هنگامی که شخصی گرسنه از خواب بیدار می شود و در تلفن یا لپ تاپ خود عبارت "صبحانه تاکو نزدیک من" را تایپ می کند، فقط نتایجی را می بیند که حضور آنلاین دارند.

جستجوی گوگل برای تاکوهای صبحانه در نزدیکی من وب سایت های رستوران ها را نشان می دهد

در حالی که یک وب‌سایت از نظر فنی برای نمایش در جستجوی Google لازم نیست - یک فهرست کسب‌وکار Google کافی است - داشتن یک وب‌سایت همچنان نقش مهمی در اینکه مشتریان به راحتی می‌توانند شما را آنلاین پیدا کنند بازی می‌کند.

در تصمیم‌گیری اینکه کدام کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها باید در صفحه یک جستجو نشان داده شوند، اعتبار وب‌سایت شما یکی از مواردی است که الگوریتم‌های Google در نظر می‌گیرند. اگر اصلاً وب‌سایتی برای رستوران خود ندارید، راهی برای ایجاد قدرت ندارید، به این معنی که کمتر در جستجوهای مرتبط نشان داده می‌شوید. و زمانی که ظاهر می‌شوید، وقتی مردم می‌بینند که هیچ پیوند وب‌سایتی در فهرست Google شما وجود ندارد، ممکن است به گزینه‌ای رد شوند که سایتی دارد که کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب‌وکار و غذایی که ارائه می‌کنند را برایشان آسان می‌کند.

و از آنجایی که افرادی که غذای شما را دوست دارند هنگام توصیه به شما چیزی برای پیوند دادن ندارند، فرصت های تبلیغاتی آنلاین را از دست خواهید داد.

بگویید یک بلاگر غذای محلی عاشق تاکوی صبحانه شماست. اگر آنها بتوانند در یک بررسی به وب سایت شما پیوند بزنند، هم اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و هم به خوانندگان آنها راهی آسان برای بررسی رستوران شما می دهد. بدون این پیوند، خوانندگان مکان روشن و معتبری برای یادگیری در مورد رستوران شما ندارند و کمتر احتمال دارد آن را دنبال کنند و شما را امتحان کنند.


3. مردم می توانند منوی شما را مرور کنند.

قبل از اینکه به یک رستوران خاص متعهد شوید، مردم می خواهند بدانند که برای چه چیزی وارد می شوند. چه گزینه های غذایی خاصی را سر میز می آورید؟ هنگامی که منوی شما به صورت آنلاین است، به مشتریان بالقوه این امکان را می دهید که گزینه های خود را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که چه چیزی خوب به نظر می رسد.

در دسترس قرار دادن منوی خود به صورت آنلاین برای همه مفید است، اما به ویژه برای مشتریان بالقوه ای که حساسیت غذایی دارند و یا اهل غذا خوردن هستند بسیار مهم است. برای مثال، فردی که نمی‌تواند گلوتن بخورد، باید قبل از اینکه در رستوران شما ظاهر شود، بداند که آیا چیزی در منو وجود دارد که واقعاً بتواند بخورد یا خیر.

اگر منوی شما برای آن‌ها در دسترس نیست تا از قبل آن‌ها را بررسی کنند، این خطر وجود دارد که با مشتریان ناراضی که گرسنه هستند و نمی‌توانند چیزی بخورند (یا نمی‌خواهند) سروکار داشته باشید. و این احتمال را افزایش می‌دهید که افرادی که می‌توانید به آنها غذا بدهید اصلاً ظاهر نمی‌شوند، زیرا نمی‌توانند تأیید کنند که رستوران شما چیزی که می‌خواهند دارد.

نکته حرفه ای: منوی خود را با هر فرمتی که بارگذاری می کنید، مطمئن شوید که در موبایل به خوبی کار می کند! بسیاری از مردم در حین حرکت تصمیم می گیرند که کجا غذا بخورند. آن‌ها می‌خواهند وقتی در راه بازگشت از محل کار به خانه یا اتمام کارهایشان گرسنه هستند، ببینند در این نزدیکی چه چیزی وجود دارد. برای این مشتریان، دیدن گزینه‌های منوی آن‌ها در گوشی‌هایشان می‌تواند عاملی تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری آن‌ها در مورد سفارش با شما یا رفتن به رستوران منطقه‌ای دیگر باشد.


4. شما می توانید تصاویر دهان آب کن از غذای خود بارگذاری کنید.

غذا برای حواس ما جذابیت بیشتری دارد تا چشایی. در حالی که نمی‌توانید از وب‌سایت خود استفاده کنید تا ذائقه مردم را از طریق بوهای خوش طعم آشپزی خود جلب کنید، می‌توانید به آنها نشان دهید که غذاهایتان چقدر لذیذ به نظر می‌رسند. از رسانه بصری وب سایت ها برای نشان دادن خوش طعم ترین خوراکی ها و پیش غذاها استفاده کنید.

زمانی که مردم بتوانند نگاهی اجمالی به ظاهر آن داشته باشند، غذایی که به نظر خوب می رسد می تواند کاملا غیرقابل مقاومت شود. به علاوه تصاویر اصلی از غذای شما راه خوبی برای تقویت تجربه وب سایت است. آنها تجربه برندی که مردم از وب سایت شما کسب می کنند به یاد ماندنی تر می کنند و مکان های بیشتری را برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو در اختیار شما قرار می دهند.


5. اکنون سفارش آنلاین انتظار می رود.

اکنون که بیشتر مشتریان شما در محل خود سرپناه شده‌اند، راه اصلی مراجعه مردم به رستوران‌ها از طریق سفارش‌های آنلاین است. اگر وب سایت ندارید، راهی برای سفارش دادن به مشتریان خود در اختیار شما قرار نمی دهید.

بهترین راه برای تداوم کسب و کار در دوره همه‌گیری این است که مطمئن شوید مردم گزینه‌های آسانی برای سفارش‌های تحویل و تحویل از طریق وب‌سایت شما دارند.

وب سایت رستوران در شیراز  با گزینه های سفارش آنلاین

راه اندازی آن اکنون به این معنی است که می توانید از مزایای جریان درآمد اضافی که سفارش آنلاین فراهم می کند، پس از عبور از خطر بهره مند شوید. ایجاد سیستم خود برای دریافت سفارش‌های آنلاین از طریق یک وب‌سایت همچنین می‌تواند شما را از وابستگی به خدمات تحویل شخص ثالث نجات دهد که اغلب باعث می‌شود رستوران‌ها سود زیادی نبرند – به خصوص اگر شروع به استخدام درایورهای تحویل خود کنید.

وب‌سایت رستوران در شیراز  اولین گام به سوی فراهم کردن راحتی سفارش آنلاین است - چیزی که مردم اکنون به آن نیاز دارند و زمانی که گزینه غذاخوری در رستوران دوباره ایمن شود به آن قدردانی خواهند کرد.

6. شما تصمیم می گیرید که برند شما چگونه به تصویر کشیده شود.

برای اینکه رستورانتان حضور آنلاین داشته باشد، لازم نیست یک وب سایت داشته باشید. رستوران شما می تواند در Yelp و Google بدون راه اندازی وب سایت خود فهرست شود. بنابراین ممکن است وسوسه انگیز باشد که فقط به آن گزینه های آسان پایبند باشید—مشتریان می توانند شما را در آنجا پیدا کنند، و شما می توانید در زمان و هزینه ای که برای ساخت یک وب سایت صرف می شود، صرفه جویی کنید، درست است؟

مشکل این است که شما کنترلی بر نحوه نمایش خود در آن فضاها ندارید. شما در مورد اطلاعاتی که می توانید درج کنید محدود هستید. شما نمی توانید نسخه ای از برند خود را که می خواهید مردم با آن روبرو شوند ارائه دهید.

وقتی وب سایت رستوران در شیراز خود را ایجاد می کنید، فضا کاملاً به شما تعلق دارد. شما طرح رنگ را انتخاب می کنید تا با برند کلی شما مطابقت داشته باشد. شما در مورد رستوران خود با عباراتی صحبت می کنید که می دانید بیشترین اهمیت را برای مشتریانتان دارد. و می توانید بهترین عکس ها را از غذاهایی که مشتریانتان دوست دارند بارگذاری کنید. وب‌سایت شما جایی است که می‌توانید بهترین چهره آنلاین خود را برای جهان معرفی کنید و به مشتریان بگویید چرا باید شما را انتخاب کنند.


7. در مورد ساعات کاری رستوران خود به مردم توجه می کنید.

آیا تا به حال به رستورانی سفر کرده اید که مشتاقانه منتظر آن بودید و آن را بسته ببینید؟ احتمالاً قبلاً گرسنه بودید و مجبور بودید با عجله یک گزینه جایگزین پیدا کنید - نه یک تجربه سرگرم کننده. با ویرانی COVID-19 در هر نظمی که زمانی در برنامه رستوران ها وجود داشت، خطر این تجربه افزایش یافته است.

شا نمی خواهید مشتریانی را که از قبل استرس دارند ناامید کنید. وب سایت بهترین راه برای به روز نگه داشتن اطلاعات مربوط به ساعات کاری و نوع خدماتی است که در یک مکان مرکزی ارائه می دهید.

اگر سرویس غذاخوری در دسترس نیست و مشتریان باید سفارشی آنلاین برای تحویل گرفتن بدهند، می‌خواهید دستورالعمل‌های واضحی را ارائه دهید که می‌دانند به کجا مراجعه کنند. اگر در برنامه‌ای متفاوت از حد معمول باز هستید، می‌خواهید قبل از اینکه امیدشان را برای ناهاری که نمی‌توانند بخورند، به آنها سر بزنید.


8. می توانید رویه های ایمنی را به اشتراک بگذارید.

موقعیت مکانی شما، منوی غذا و عکاسی از غذا، همه عواملی هستند که در تصمیم گیری برای انتخاب رستورانتان نقش دارند. اما در عصر کووید-19، چیز بزرگ دیگری که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، اطلاعاتی در مورد نحوه کار شما برای ایمن نگه داشتن مشتریان و کارمندان است.

یک وب‌سایت رستوران در شیراز به شما این فرصت را می‌دهد که به مخاطبان خود بگویید که نگرانی‌هایتان را در مورد ویروس جدی می‌گیرید و به طور متفکرانه رویه‌هایی را برای کاهش خطر تا حد امکان اجرا می‌کنید. به‌عنوان صاحب رستوران، به شما مکانی می‌دهد تا قوانینی را که انتظار دارید مشتریان برای حفظ امنیت دیگران از آن‌ها پیروی کنند، مانند پوشیدن ماسک یا ماندن در ماشین خود برای وانت و اجازه دادن به شما برای سفارش دادن به آن‌ها، به وضوح بیان کنید.

حتی اگر مردم غذای شما را دوست داشته باشند، اگر می‌ترسند که اقدامات احتیاطی مناسبی برای ایمن نگه‌داشتن آن‌ها انجام نمی‌دهید، کاری با تجارت شما نخواهند داشت. و اگر مصرف کنندگان آگاه احساس کنند که شما بی دلیل کارمندان را در معرض خطر قرار می دهید، در دراز مدت نیز کسب و کار آنها را از دست خواهید داد. به افرادی نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و سعی و کوشش شما را انجام می دهند تا این کار را درست انجام دهند.


9. می توانید جریان های درآمدی را اضافه کنید.

یک سایت رستوران در شیراز  بیشتر برای تبلیغ غذای شما وجود دارد، اما لازم نیست در آنجا متوقف شوید. از هر وب سایت رستورانی با قابلیت تجارت الکترونیک می توان برای فروش سایر اقلام نیز استفاده کرد. می توانید کارت های هدیه را در وب سایت خود تبلیغ کنید و کالاهای مارک دار مانند تی شرت، لیوان و برچسب را بفروشید.

حتی می‌توانید کیت‌هایی از همه چیزهایی را که یک مشتری برای تهیه برخی از اقلام موجود در منوی خود نیاز دارد، بفروشید. در برخی از مناطق، کیت کوکتل یک گزینه محبوب بوده است (اما قبل از رفتن به آن مسیر باید مطمئن شوید که این یک گزینه قانونی در شهر شما است). این می‌تواند راه خوبی برای طعم دادن به افراد از تجربه‌ای باشد که در آن غذا می‌خورند، حتی زمانی که این یک گزینه نیست.


10. می توانید نظرات مشتریان را فعال و برجسته کنید.

بسیاری از وب سایت رستوران‌ها دوست دارند ادعا کنند که بهترین پیتزا، تاکو یا باربیکیو را در شهر خود ارائه می‌دهند، اما اکثر مشتریان می‌توانند دقیقاً از طریق آن ادعاها را ببینند - مگر اینکه با نظرات مشتریان پشتیبانی شوند. اگر اجازه نظرات مشتریان را در وب سایت خود بدهید و افراد پشت سر هم صحبت کنند که غذاهای پاستا یا انچیلاداهای شما چقدر خوشمزه هستند، هر بازدید کننده وب سایت می بیند و به آن توجه می کند.

نظرات مثبت قدرتمند هستند. برای رستوران ها، آنها یکی از بهترین ابزارهایی هستند که باید به مردم ثابت کنید که ارزش امتحان کردن را دارید. اولین قدم برای دریافت نظرات خوب، تهیه غذاهای شگفت انگیز است. احتمالاً، شما قبلاً آن بخش را پایین آورده اید. گام بعدی این است که مشتریان بتوانند نظرات خود را در مورد غذای شما در وب سایت زیبای شما یا سایر سایت های بررسی محبوب مانند Google و Yelp به اشتراک بگذارند.

هنگامی که از مشتریان خوشحال استقبال کردید، می توانید کلمات آنها را در وب سایت خود برجسته کنید، جایی که مشتریان جدیدی که علاقه مند به امتحان کردن شما هستند می توانند آنها را ببینند. شنیدن اینکه سایر مشتریان چقدر غذاهای شما را دوست دارند، به هر کسی که در حصار است کمک می کند تا آن را سفارش دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد