شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

12 روش برای ایجاد فرآیند ثبت وب سایت کاربر پسند در شیراز

12 روش برای ایجاد فرآیند ثبت وب سایت کاربر پسند در شیراز

چرا این مهم است؟ از آنجا که اگر بازدیدکنندگان سایت خود را هنگام طراحی سایت ثبت نام در شیراز برای چیزی در سایت شما به اشتباه مالش دهید، ممکن است به دلیل آن یک سرنخ یا مشتری را از دست بدهید. طبق تحقیقات Forrester، مشخص شد 11٪ از بزرگسالان ایالات متحده یک خرید آنلاین را رها کرده اند زیرا نمی خواستند آنلاین ثبت نام کنند یا سایت اطلاعات زیادی را درخواست می کند. آنها می گویند: «برای قرار دادن این موضوع، یک خرده فروش با 200 میلیون دلار درآمد آنلاین سالانه می تواند 22 میلیون دلار دیگر را صرفاً به دلیل پیچیدگی مرحله ثبت نام در فرآیند پرداخت خود، روی میز بگذارد.»

حتی شگفت‌انگیزتر، eMarketer گزارش می‌دهد که 88 درصد از مردم به عمد اطلاعات ثبت وب‌سایت را خالی گذاشته‌اند یا اطلاعات نادرست درج کرده‌اند. خواه به خاطر نگرانی های مربوط به حریم خصوصی باشد یا ناامیدی، خریداران آنلاین استانداردهای بالاتری نسبت به قبل برای فرآیند طراحی سایت ثبت نام شیک و ساده دارند. اگر ثبت نام آنلاین چیزی است که کسب و کار شما نمی تواند بدون آن زندگی کند، بیایید راه هایی را بررسی کنیم که حداقل آزاردهنده ترین فرآیند ممکن برای بازدیدکنندگان سایت شما باشد.

12 روش برای ایجاد یک فرآیند طراحی سایت ثبت نام وب سایت بدون در برای بازدیدکنندگان در شیراز


1.) ایجاد ارزش حول طراحی سایت ثبت نام سایت در شیراز

بلافاصله، توضیح دهید که چرا یک بازدیدکننده باید در سایت شما طراحی سایت
ثبت نام کند، همانطور که Mint.com در زیر انجام می دهد. توجه داشته باشید که آنها چقدر از نسخه کمی برای توصیف مزایا استفاده می کنند -- یک عنوان بزرگ و واضح با چند نکته مهم که ارزش ثبت نام در وب سایت را مشخص می کند، تمام چیزی است که برای توضیح سریع به بازدیدکننده لازم است که کاربران ثبت نام شده چه کاری انجام دهند.

2.) تا آنجا که ممکن است زمینه ها را حذف کنید.

همانطور که در مورد صفحات فرود، هرچه تعداد فیلدهای فرم کمتری در فرآیند طراحی سایت ثبت نام از بین برید، کمتر احتمال دارد که در میان فرم رها شوید. در نظر بگیرید که باید چه اطلاعاتی را جمع آوری کنید. و اگر اطلاعاتی را درخواست می‌کنید که برای کمک به پرورش سرنخ شما ضروری نیست، مطمئن شوید که آن قسمت‌ها به‌طور واضح به‌عنوان اختیاری علامت‌گذاری شده‌اند تا کاربران بدانند که نیازی به افشای آن اطلاعات ندارند.

3.) فیلدها را به صورت منطقی گروه بندی کنید.

برخی از سایت ها برای ثبت نام به اطلاعات زیادی نیاز دارند - آدرس حمل و نقل، آدرس صورتحساب، اطلاعات تماس، اطلاعات کارت اعتباری، لیستی از بزرگترین ترس های شما (اختیاری). اگر برای تکمیل فرآیند ثبت نام واقعاً همه چیز ضروری باشد، اکثر کاربران از آن پیروی می کنند، مگر اینکه آن را به ترتیب غیرمنطقی تنظیم کنید.

مردم عادت کرده‌اند اطلاعات شخصی‌شان را به ترتیب خاصی تحویل دهند، و این براساس منطقی‌ترین جریان است، معمولاً چیزی مانند: نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس صورت‌حساب/حمل و نقل با یک چک باکس در صورت مشابه بودن، و اطلاعات کارت اعتباری



اما اگر آدرس صورت‌حساب ابتدا باشد، سپس آدرس ایمیل، سپس اطلاعات حمل و نقل، سپس نام، سپس اطلاعات کارت اعتباری، سپس شماره تلفن، بازدیدکنندگان شما در بهترین حالت منحرف می‌شوند و در بدترین حالت عصبی می‌شوند - شاید به اندازه‌ای باشد که سایت شما را بدون تکمیل کردن ترک کنند. 

4. فرآیندهای طولانی طراحی سایت ثبت نام را به مراحل تقسیم کنید.

برای بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک، فرآیند طراحی سایت ثبت نام با فرآیند پرداخت ترکیب می‌شود، که به معنای سرمایه‌گذاری بیشتر در زمان و فرصت‌های بیشتر برای ناامید شدن کاربران است. برای مثال، فرآیند را به مراحل با برچسب مشخص تقسیم کنید، مانند ModCloth.

5.) خط مشی های امنیتی و حریم خصوصی خود را مانند روز روشن کنید.

حریم خصوصی و امنیت یک موضوع کلیدی داغ است، بنابراین به بازدیدکنندگان خود اطمینان دهید که اطلاعات آنها در اختیار شما قرار دارد. یک پیوند واضح به خط مشی رازداری و نشانه‌های بصری امنیت سایت خود را با نشان‌های تأیید از اشخاص ثالث مانند VeriSign، BBB و TRUSTe اضافه کنید، همانطور که Zappos در صفحه طراحی سایت ثبت خود انجام داده است.

6.) الزامات رمز عبور را ایمن کنید، اما مضحک نباشید.

امنیت مهم است، اما زمانی که یک ثبت‌کننده جدید در حال انتخاب رمز عبور برای سایت شما است، احتمالاً دارای چند تغییر است که از آنها به ترسیم عادت دارند. مطمئنا، ترکیبی از شخصیت ها و کلاه ها ایده خوبی است، اما انتظارات خود را معقول نگه دارید. اگر الزامات رمز عبور شما خیلی باریک است - باید کمتر از 7 کاراکتر باشد، حداقل از یک عدد، یک علامت نقطه گذاری، یک نمونه از حروف بزرگ و هیچ یک از عبارات زیر استفاده کنید - گزینه ها کاملاً باریک می شوند. از گوگل سرنخ بگیرید و الزامات قوی ایجاد کنید و پیشرفت آنها را با تصویر "قدرت رمز عبور" نشان دهید.

امنیت مهم است، اما زمانی که یک طراحی سایت ثبت‌کننده جدید در حال انتخاب رمز عبور برای سایت شما است، احتمالاً دارای چند تغییر است که از آنها به ترسیم عادت دارند. مطمئنا، ترکیبی از شخصیت ها و کلاه ها ایده خوبی است، اما انتظارات خود را معقول نگه دارید. اگر الزامات رمز عبور شما خیلی محدود است -- همچنین، اگر از کاربر می‌خواهید رمز عبور خود را با تایپ مجدد آن تأیید کند، منتظر نباشید تا کل فرم پر شود تا مطمئن شوید که هر دو بار آن را به درستی تایپ کرده است. ; قبل از رفتن به فیلد فرم دیگر، فوراً به آنها اطلاع دهید که رمز عبور آنها مطابقت ندارد.t باید کمتر از 7 کاراکتر باشد، حداقل از یک عدد، یک علامت نگارشی، یک نمونه از حروف بزرگ و هیچ یک از عبارات زیر استفاده کنید -- گزینه ها بسیار باریک می شوند. از گوگل سرنخ بگیرید و الزامات قوی ایجاد کنید و پیشرفت آنها را با تصویر "قدرت رمز عبور" نشان دهید.


7.) بازیابی رمز عبور را آسان کنید.

تا به حال به سایتی که فکر می‌کردید یک سایت کاملاً جدید است بروید، فقط متوجه شوید که ظاهراً نه تنها قبلاً آنجا بوده‌اید، بلکه در واقع در آنها ثبت نام کرده‌اید؟ اگر سعی کرده‌اید دوباره با همان آدرس ایمیل ثبت‌نام کنید، می‌دانید که رفتن به مرحله بعدی کاملاً غیرممکن است، مگر اینکه رمز عبوری را که انتخاب کرده‌اید به خاطر بسپارید. یک مطالعه Janrain نشان می دهد که 45٪ از مصرف کنندگان پس از فراموش کردن رمز عبور یا اطلاعات ورود به سیستم، یک وب سایت را ترک می کنند. زمانی که گزینه تنظیم مجدد رمز عبور واضح و ساده نیست، قطعاً در آن اردو بوده ام. مگر اینکه کاربر شما بتواند هدف نهایی خود را بدون طراحی سایت ثبت نام در وب سایت شما تکمیل کند، بازنشانی رمز عبور خود را برای آنها آسان کنید تا سایت شما را رها نکنند.

8.) گزینه refresh Captcha را بدهید.

اگر سایت شما از طراحی سایت ثبت‌کننده‌ها می‌خواهد که با فرم کپچا احراز هویت کنند که واقعاً انسان‌هایی زنده هستند و نفس می‌کشند، به آنها این امکان را بدهید که نتایج ارائه شده را به‌روزرسانی کنند.
کپچای نامفهوم

اگر تا به حال از یک کپچای نامفهوم استفاده کرده‌اید، می‌دانید که چقدر خوش‌آمیز است که در تلاش برای تجزیه حروف متزلزل، کشیده و تاب‌خورده در زمانی که احتمالاً گزینه واضح‌تری در ردیف بعدی وجود دارد، تلاش نکنید.

9.) اشتباهات فیلد فرم را به وضوح شناسایی و توضیح دهید.

چه به دلیل دستکاری انگشتان دست و چه به دلیل تفسیر نادرست از آنچه یک فیلد مورد نیاز است، کاربران هنگام پر کردن فرم های طراحی سایت ثبت نام در سایت شما دچار اشتباه می شوند. اگر قسمتی به درستی تکمیل نشده است، فقط به آنها نگویید که اشتباه کرده اند. به آنها نشان دهید که خطا در کدام قسمت رخ داده است و روش صحیح پر کردن فیلد را توضیح دهید. این کار را با رنگ‌های روشن انجام دهید تا برجسته شود و مجبور نباشند هر فیلد فرمی را که وارد کرده‌اند دوباره بخوانند و اشتباهات را اسکن کنند. برخی از سایت‌ها حتی به‌طور خودکار به فیلد توهین‌آمیز پیمایش می‌کنند و اصلاحات را حتی آسان‌تر می‌کنند!



10.) پیشنهاد ورود به سیستم اجتماعی را در نظر بگیرید.

ورود به سیستم اجتماعی، که به عنوان احراز هویت اجتماعی نیز شناخته می‌شود، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد با استفاده از یک شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر یا حتی یک Apple ID یا حساب Google وارد سایت شما شوند. طبق گفته Marketing Pilgrim، 77٪ از خریداران آنلاین گفتند که فکر می کنند سایت ها باید ثبت نام اجتماعی ارائه دهند. این نه تنها به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد سریع‌تر برای سایت شما طراحی سایت ثبت نام کنند، بلکه به شما کمک می‌کند اطلاعات معتبرتری درباره ثبت‌کنندگان خود جمع‌آوری کنید.

11.) گزینه پرداخت مهمان را ارائه دهید.

همه نباید مراحل کامل طراحی سایت ثبت نام را تکمیل کنند. امکان تکمیل خرید بدون ثبت نام را فراهم کنید. بله، می‌دانم، اگر می‌خواهند بعداً برای بررسی تاریخچه سفارش، اطلاعات حمل‌ونقل یا اطلاعات حساب کاربری بازگردند، اکنون ثبت نام راحت‌تر است. اما شاید آنها عجله دارند. یا شاید آنها قصد دارند یک بار مشتری شوند. در نهایت، آیا ترجیح نمی‌دهید که یک تراکنش تکمیل شده باشد تا اینکه اطلاعات سرنخ قوی‌تری را جمع‌آوری کنید؟

12.) به بازدیدکنندگان اجازه دهید تعیین کنند چه مدت باید وارد سیستم شوند.

اگر طراحی سایت ثبت نام کنندگان شما تمایل دارند به طور مکرر به سایت شما بازگردند - روزانه یا حتی چندین بار در روز - به آنها این گزینه را بدهید که وارد سیستم نشوند. استفاده از گزینه را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب سیستم ثبت نام یا سبد خرید، بپرسید که آیا این نوع عملکردها برای اطمینان از ایجاد بهترین تجربه کاربری ممکن در دسترس هستند یا خیر. و اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک هستید، حتی می توانید از یکپارچه سازی تجارت الکترونیک HubSpot برای کمک به شما در دریافت گزارش کامل حلقه بسته و مزایای پرورش رهبری استفاده کنید. و همانطور که روند ثبت نام خود را بهبود می بخشید، مطمئن شوید که با یک روش علمی به آن نزدیک شوید. ببینید چه تغییراتی به بهبود نرخ تبدیل شما و جلوگیری از رها شدن فرم کمک می کند و تغییراتی را که هیچ ارزشی به فرآیند طراحی سایت ثبت نام ذز شیراز اضافه نمی کند یا بدتر از آن به آن آسیب می رساند را کنار بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد