شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

شغل و حرفه های دکوراسیون داخلی و نقشه کشی ساختمان

معرفی مشاغل و کسب کار های مربوط به ساختمان و دکوراسیون داخلی در شهر شیراز و همچنین نمای ساختمان، کابینت آشپزخانه، کناف ایران و طراحی دکور داخلی

WMS چیست: سیستم برنامه انبار داری در شیراز چیست؟

WMS چیست: سیستم مدیریت انبار چیست؟

WMS یک برنامه انبارداری در شیراز مدیریت انبار است که ورودی و خروجی همه کالاهای فیزیکی در یک انبار را ساده می کند. این به عنوان یک کانال اطلاعاتی بین نقاط تماس انبار شما و موارد خارج از آن، از جمله دریافت، ذخیره سازی، حمل و نقل، بازگرداندن و محصولات منقضی شده یا آسیب دیده عمل می کند.

سیستم های مدیریت انبار داده های انبار را تجزیه و تحلیل می کنند، شکاف موجودی را شناسایی می کنند و نیازهای فوری را با سرعت و کارایی برجسته می کنند. این به شما امکان می دهد اعداد مهم را در لحظه مشاهده کنید، همه با هدف بهبود سازماندهی و کارایی انبار شما.



WMS به چندین منبع داده، از جمله سیستم حسابداری، برنامه پشتیبان، و احتمالاً بازار آنلاین شما (در صورت استفاده از یکی) متصل است. از اطلاعات موجود از آن منابع و همچنین اطلاعات جدیدی که شما ارائه می‌دهید برای نشان دادن مغایرت‌ها، آشکار کردن هزینه‌های نگهداری و توصیه مناطقی برای بهبود استفاده می‌کند.

دلایل زیادی وجود دارد که همه انواع تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای به سیستم های مدیریت انبار وابسته هستند.

انواع سیستم های مدیریت انبار در شیراز

اصطلاح "نرم افزار مدیریت انبار"در شیراز اغلب به عنوان ابزاری برای ابزارها و روش های تجارت الکترونیکی استفاده می شود که نتایج کارآمدی را برای انبارها و کارکنان انبار ایجاد می کند. نوع سیستم مدیریت انبار که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد به بلوغ کسب و کار شما و میزان کنترلی که می خواهید بر عملیات خود داشته باشید بستگی دارد (برای مطالعه بیشتر به انبار مراجعه کنید).

چهار نوع اساسی از سیستم های مدیریت انبار در شیراز وجود دارد که هر کدام بر اساس نیاز شما مزایای خاصی را ارائه می دهند. بیایید به ویژگی های تعیین کننده هر نوع نگاه کنیم، و اینکه چگونه کسب و کار شما می تواند از نرم افزار برای حداکثر بهره وری استفاده کند.

سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) در شیراز

سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی یا ERP شکلی از نرم افزار "چتر" هستند که تمام مراحل تجارت الکترونیک شما را یکپارچه می کند. این شامل تمام مراحل از تامین مواد تا تحویل بسته ها به مشتریان است. برخی، اما نه هر سیستم حسابداری ERP، نرم افزار مدیریت انبار در شیراز را ارائه می دهد. به همین دلیل مهم است که قبل از سرمایه گذاری در ERP تحقیق خود را انجام دهید. همچنین می تواند به درک مزایای ERP کمک کند.

سیستم های زنجیره تامین در شیراز

یک سیستم مدیریت زنجیره تامین تمام مراحل عملیات، از واردات موجودی مواد خام و داده های مدیریت ارتباط با تامین کننده تا توزیع و تحویل آخرین مایل را یکپارچه می کند. مدیریت زنجیره تامین (SCM) به شما امکان می دهد حوزه هایی مانند روابط شخص ثالث، خرید و کارایی توزیع را نظارت و بهبود بخشید.



سیستم‌های SCM از منظرهای مختلفی برای برندها مفید هستند. اگر می خواهید کنترل کامل تری بر چرخه عمر محصول خود داشته باشید، عملیات خود را گسترش می دهید یا می خواهید جزئیات بهتری در گزارش گیری داشته باشید، این می تواند انتخاب خوبی باشد.

سیستم مدیریت انبار، جزء فرعی یک سیستم مدیریت زنجیره تامین است. این به این دلیل است که انبار در شیراز شما تنها یک مرحله از بسیاری از مراحل فرآیند تجارت الکترونیک است. یک سیستم زنجیره تامین به شما نشان می دهد که چگونه محصول شما و چرخه های تحقق تجارت الکترونیک به هم مرتبط هستند.

سیستم های مبتنی بر ابر در شیراز 

WMS مبتنی بر ابر نرم افزاری است که عملکردهای مدیریت انبار را از یک پلتفرم مبتنی بر وب ارائه می دهد. این نوع سیستم مدیریت اغلب توسط مشاغلی استفاده می شود که موجودی با ارزش بالایی را نگهداری می کنند، انبار کوچکی دارند یا خواهان افزایش امنیت داده هستند. WMS های مبتنی بر ابر به دلیل استقرار ساده، هزینه کم و درجه بالای سفارشی سازی شناخته شده اند.

سیستم های مدیریت انبار مستقل در شیراز

سیستم‌های مستقل ویژگی‌ها و گزارش‌گیری را برای عملیات انبار ارائه می‌کنند، اما مراحل قبل یا بعد از انبارداری در شیراز را نه. سیستم مدیریت انبار مستقل ساده ترین شکل WMS است.

سیستم های مستقل اغلب به عنوان سیستم های مدیریت موجودی انبار استفاده می شوند زیرا اطلاعات مورد نیاز کارگران انبار را به صورت روزانه فراهم می کنند. این WMS ها همچنین در مشاغل کوچک تا متوسط که بیش از یک شماره SKU می فروشند رایج هستند.

برخی از شرکت های مستقل WMS گزینه های یکپارچه سازی را برای توزیع کنندگان ارائه می دهند، اما این یک ویژگی تضمین شده نیست. قبل از نصب یک WMS مستقل، عاقلانه است که خودتان تحقیق کنید و مطمئن شوید که عملکرد آنها با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد.

سیستم‌های مستقل ویژگی‌ها و گزارش‌گیری را برای عملیات انبار ارائه می‌کنند، اما مراحل قبل یا بعد از انبارداری را نه. سیستم مدیریت انبار مستقل ساده ترین شکل WMS است.

سیستم های مستقل اغلب به عنوان سیستم های مدیریت موجودی انبار در شیراز استفاده می شوند زیرا اطلاعات مورد نیاز کارگران انبار را به صورت روزانه فراهم می کنند. این WMS ها همچنین در مشاغل کوچک تا متوسط رایج هستند که سیستم مدیریت انبار در مقابل سیستم مدیریت موجودی بیش از یک شماره SKU دارند.

برخی از شرکت های مستقل WMS گزینه های یکپارچه سازی را برای توزیع کنندگان ارائه می دهند، اما این یک ویژگی تضمین شده نیست. قبل از نصب یک WMS مستقل، عاقلانه است که خودتان تحقیق کنید و مطمئن شوید که عملکرد آنها با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد.

سیستم مدیریت انبار در شیراز در مقابل سیستم مدیریت موجودی

در نگاه اول، به راحتی می توان فکر کرد که مدیریت انبار در شیراز و مدیریت موجودی یکسان هستند.

در واقع، نرم افزار مدیریت انبار و سیستم مدیریت موجودی دو هدف متفاوت را انجام می دهند. نرم افزار مدیریت موجودی انبار از داده های موجود و تاریخی برای سفارش، دریافت و تخصیص کارآمد موجودی استفاده می کند. با گذشت زمان، مقدار deadstock و هرگونه سفارش مجدد را کاهش می دهد.

یک سیستم مدیریت انبار از روندهای داده استفاده می کند تا مشخص کند که کجا و چند واحد از هر موجودی باید قرار گیرد. نرم‌افزار مدیریت انبار با کیفیت، بینش‌هایی در مورد محل قرار دادن محصولات پرفروش و حساس به دما نیز ارائه می‌دهد.

برای جلوگیری از سردرگمی، می توانید سیستم مدیریت موجودی خود را به عنوان بلوک ساختمانی سیستم مدیریت انبار در شیراز خود در نظر بگیرید. سمت مدیریت موجودی، گزارش های بلادرنگ را به سمت مدیریت انبار ارائه می دهد. سپس انسان‌ها از این داده‌ها برای شروع یا تنظیم تصمیم‌هایی استفاده می‌کنند که به سودآوری کسب‌وکار کمک می‌کند.

اهمیت سیستم مدیریت انبار

دلایل متعددی وجود دارد که چرا استفاده از سیستم مدیریت انبار بسیار مهم است. آمارهای اخیر نشان می دهد که 15 تا 20 درصد از انبارهای مدرن هنوز از سیستم مدیریت انبار استفاده نمی کنند که معادل باقی ماندن پول روی میز است.

نرم افزار WMS شما اعداد بلادرنگ تحویل ورودی، موجودی، کد UPC و/یا شماره SKU هر محصول، شماره سریال سازنده، محموله های خروجی و سایر داده های مفید را ارائه می دهد.

ردیابی موجودی و انبار در شیراز

دلیل اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت انبار در شیراز ، ردیابی موجودی و موجودی است. سهام هر محصولی است که فروخته می شود، و موجودی هر محصولی است که فروخته می شود یا در تولید استفاده می شود، اما WMS هر دوی آنها را ردیابی می کند. موجودی شامل موجودی خط لوله، موجودی کالاهای تمام شده، موجودی کالا و هر محصول عمده فروشی است که خریداری کرده اید.

به روز رسانی سهام و موجودی خود با لمس چند دکمه بسیار ارزشمند است. یکی، اتکا به حسابرسی موجودی دستی را کاهش می‌دهد، که فرآیند فرستادن انسان برای شمارش محصولات در قفسه‌ها است. دوم، شما می توانید در زمان واقعی سرعت حرکت موجودی را مشاهده کنید. سه، به محض اینکه شما یا تیمتان درگیر درگیری هستید، می توانید به سمت اولویت های بزرگتر حرکت کنید.

نقش سیستم مدیریت انبار در شیراز

سیستم های مدیریت انبار، کارایی و سودآوری انبار در شیراز را بهبود می بخشد. یک WMS از اطلاعات موجود از ابزارهای داخلی، داده های شخص ثالث و ورودی های دستی استفاده می کند. سپس گزارش‌های ضروری را ارائه می‌کند که می‌تواند برای ساده‌سازی همه چیزهایی که در انبار شما اتفاق می‌افتد استفاده شود.

ویژگی های کلیدی سیستم مدیریت انبار در شیراز

شما می‌توانید ویژگی‌های کلیدی سیستم مدیریت انبار در شیراز را در یکی از دو دسته قرار دهید: مدیریت موجودی و مدیریت سفارش.

مدیریت موجودی با دریافت و پس زدن (که گاهی تخلیه نامیده می شود) سروکار دارد. یک WMS قوی از ذخیره سازی، برچسب گذاری و دسترسی مناسب برای موجودی شما پشتیبانی می کند. این ویژگی ها باید در هر سیستم مدیریت انباری که استفاده می کنید به راحتی در دسترس باشد.

مدیریت سفارش با چیدن، بسته بندی و حمل و نقل سروکار دارد. بازده ها هم تحت مدیریت موجودی و هم مدیریت سفارش قرار می گیرند، اما برای سادگی، بازده را در مدیریت سفارش لحاظ می کنیم. سیستم مدیریت سفارش در WMS شما مراحلی را که پس از تایید سفارش انجام می شود، ساده می کند.

اجزای یک سیستم مدیریت انبار در شیراز

لیست کامل اجزای یک سیستم مدیریت انبار در شیراز به شرکتی که آن را ایجاد کرده است بستگی دارد. با این حال، هر سیستم مدیریت انبار برای ارائه پشتیبانی و دقت در حداقل چهار زمینه طراحی شده است: دریافت، موجودی، تکمیل و حمل و نقل.


تابع دریافت

دریافت به همه چیز مربوط می شود، از برنامه ریزی قرارهای تحویل گرفته تا تخلیه محموله ها در اسکله. سیستم مدیریت انبار شما باید دارای ماژولی باشد که در آن بتوانید قرار ملاقات های برنامه ریزی شده را مشاهده کنید، نوع و مقدار کالاهای دریافتی را بررسی کنید، برچسب های انبار را تأیید و چاپ کنید و رسید ایجاد کنید.

عملکرد مدیریت موجودی

یک WMS باید روشی کامل و بی‌درنگ برای ردیابی حرکت همه کالاها در انبار در شیراز شما ارائه دهد. ماژول موجودی در نرم افزار شما تاریخ، زمان، مقدار، مکان و وضعیت هر واحد را به شما نشان می دهد. این شبیه به نحوه نمایش رزروهای فعلی توسط نرم افزار مهمان نوازی و نحوه نمایش وضعیت سفارشات اخیر توسط نرم افزار تدارکات مهمان نوازی است.

در حالی که عملکرد مدیریت موجودی WMS شما همیشه مفید است، به ویژه در فصول حجم سفارش بالا بسیار ارزشمند است. به‌جای صرف زمان دستی برای بررسی پالت‌ها و قفسه‌ها، برای همه معیارهای مهم به WMS خود مراجعه کنید.

تابع تحقق سفارش

یک WMS همچنین یک ماژول انجام سفارش را فراهم می کند. در اینجا، می‌توانید سفارش‌های تأیید شده، پیش‌بینی تقاضا، برداشت و بسته‌بندی مداوم، اطلاعات ردیابی و هرگونه خطا را مشاهده کنید.

از دیدگاه مشتری، انجام سفارش باید در اولویت قرار گیرد. به هر الگویی که در اینجا مشاهده می شود توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا راندمان تحقق با سود بالا و نرخ بازده پایین مرتبط است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد